Näppudest ja võrdõiguslikkusest

Sageli kiputakse üldistama, et just nimelt mehed on tugevamad matemaatikas
ning naised humanitaarainetes ning põhjendatakse seda meeste suurema
testosteroonihulgaga. Uurijate sõnul on see üks järjekordne valearvamus, sest
matemaatikas ehk loogikas on tugevamad just need inimesed, kel nimetissõrm
sõrmusesõrmega ühepikkune või pikem on, olgu siis tegemist naiste või meestega.
Pigem vastupidi: liig palju testosterooni hakkab loogilist mõtlemist segama,
samal ajal kui östrogeen lööb pea klaariks. (Käed reedavad seksikust)

Midagi nii “teaduslikku” pole ammu võrdõiguslikkuse vallast lugenud. Aga kui teemakohaselt kommenteerida, siis mul on vasak ja parem käsi selle näpu koha pealt erinevad. Loodetavasti tähendab see seda, mida ma ammu olen aimanud, ma olen võrdselt andekas milles iganes.

Aga see, et kui testosteroon kevadel liialt domineerivaks muutub, ses suhtes on delfil õigus – segab mõtlemist küll.

