Soovide täitjatest

2 võistlevat soovide täitjat
Vaatasin täna lõpuks oma internetipangast seda kirja, mis nad mulle jätnud olid:

Saatja Riho Unt
Teema Andke oma soovidest teada
Teade Austatud Manjana,

Alanud aastal võivad täituda paljud Teie soovid. Uute kavatsuste elluviimisel saab abiks olla kindlasti ka SEB Eesti Ühispank.
Palume Teil vastata mõnedele küsimustele. Saadud info põhjal suudame pakkuda lahendusi Teie tulevikuplaanidele. Küsitluse leiate siit

Korraliku inimesena asusingi kohe küsimustele vastama. Nagu karta oli, rõhusid nad minu materiaalsetele unistustele, mida ma läbi liisingu või laenu realiseerida võiks. Kuna mul sellelaadseid unistusi pole, siis vastasin kogu aeg “ei”. Lõpuks nad veel küsisid, kas mul juba oma firma on ja millal ma lõpuks sellega tegutsema hakkan. Eriline ülbus, ise tean, mis kell ma töötan ja mis kell niisama logelen!
Ja siis kui ma olin kõik ära vastanud, ei olnud mingit võtmesõna, kuidas nad mind aidata kavatsevad. Tuli kiri, et: Täname vastamast! Teie vastused on edukalt edastatud.”

Mina ei tellinud mingit edastamist! Kellele neid edastatakse ja kes on see džinn Riho Unt, kes soove täidab? Ohh kui hea, et ma neile mingeid sisulisi vastuseid ei andnud, nüüd vähemalt saan oma unistusi rahulikult omaette edasi unistada, ilma et mingi suvaline unt küsimusi esitaks.

Aga üleeile täitsin ma enda ühe materiaalset laadi unistuse. Ostsin endale lõpuks sellise lõhnaõli nagu mulle tõesti meeldib. Ilge kirves oli, aga liisingu järgi ma ikka kätt ei sirutanud. Viimati ostsin endale lõhnaõli paar aastat tagasi kui mul oli ilgelt paha tuju ja shoppamine oli mõeldud rahustustegevuseks, nüüdseks on see lõhn isegi meeldima hakanud. Nimi tal Armani “Mania”. Nüüdne väljavalitu oli Thierry Mugleri “Alien”. Pudel on eriti nunnu. Kui keegi teab, mis on Angel, siis Alien on tema uus sugulane. Vot nii!

