Sümbolid eheteks

kõrvarõngaga
See kõrvarõngas on mul umbes aasta olnud. Alguses ma kandsin seda aktiivselt, st. – ära üldse ei võtnud, kuna ta on selline väike ja magamist ei sega. Siis mingil hetkel läks kõrv mädanema. Kehva materjal, ta maksis umbes 1 Euro. Nüüd pole ma teda tänaseni rohkem puutunud.

Kogu see möll tolle kaitseväelase ümber, kes paraadile hommikul ehteid valides ei suutnud otsustada kas paremad on õlgadeni rippuvad sätendavad pidulikud kõrvarõngad või väike painatud otstega rist, otsustas lõpuks väiksema kasuks ja oligi astunud ämbrisse.

No kuulge, kas meil nagu üldse mingit sõjaväe korda pole vä? Järgmine kord paneb mõni mees laia kuldketi oma mundri peale ja nii võibki vä? See, et seekord oli haakrist, oli ainult üks võimalus paljudest.

Iseasi on kisma selle ümber, et just haakrist. Mulle meenus kohe mu kõrvarõngas sahtlis ja see jama ei meeldi mulle üldse. Fakt on see, et haakrist kõrvas ei tähenda, et tädile hirmsasti meeldiks inimesi gaasikambrisse saata. Nii nagu sirp ja vasar kõrvas, ei tähenda, et ma kohe eesti miljonärid Hispaaniast ümber Siberisse tahaks asutada.

Jube nõme on tekitada imelike asjade ümber siukest kisa. Kõik inimesed lähevad selle peale lihtsalt kurjaks ja kui ma tõesti peaks oma kõrvarõngast edasi kanda tahma, on nad mul kohe tukas kinni. Nõme-nõme – sümbolid seebiks ja kogu moos.

PS! kommentaari korras:
Mulle ei meeldi see uus idee Tallinna vallutamine versus vabastamine 22 september ja pühadepidu. Ma tean neid EESTLASI, kelle jaoks see päev oli tõesti Tallinna vabastamise päev ja nendele sõjast koju jõudmise päev. Tegelikult ma tean isegi seda EESTLAST, kes pikast Hermanist sinimustvalge maha võttis ja punasega asendas. Mina polnud veel siis sündinud ja mina ei tea, milline oli klassiviha siis. Ajad muutuvad ja meie koos nendega. Kes polnud siis olemas, ei kujuta ette, mida mõtlesid eestlased siis, sest aeg oli teine. Mulle ei meeldi, et eesti konservatiivid trambivad teiste inimeste tunnetel, tunnetel, mis olid siis kui neid polnud veel sündinudki.

