Täna tuleb hea päev!

Tänase seisuga olen ma juba 8 aastat ema olnud. Ning nagu üks mu uus tuttav imestas, siis ikka elan koos lapse päris-isaga ja mis kõige hullem – täiesti ok on niimoodi. PS – laps on pildil just tõusnud ja väike padjanägu.

Mõni aeg tagasi oli mõte, et äkki peaks abielluma, et siis oleks lapsega sama perekonnanimi. Siis aga tundus, et pole sest nimest kah midagi. Mingil BBSummeril, kus oli palju igatsugu lapsi, olid suuremjagu lapsi isadega sama nimega. Ettepanekuga, et äkki mees võtaks hoopis minu nime, ta ka rahul ei olnud. Nime vahetus on üldse üks tüütu tegevus, vanal inimesel on ju nii palju igatsugu dokumente kogunenud, mida kõiki peab vahetama hakkama, kui nime ära muudad. Kellele sellist lisajama ikka vaja on, iga liigutuse eest küsitakse ju raha?

Täna on veel päikesega ilm ka, tundub, nagu tuleks hea päev. Muideks – 2 päeva tagasi oli mul mingi palavik ja algas nohu. Kasutasin rahvameditsiini: kuum jalavann, villased sokid ja 2 klaasi valget veini seespidiseks kasutamiseks – ei jäänudki paduhaigeks.
Hotelli kohta on ka head teated, turismifirma poole pöördumine oli õige mõte, nemad ikka saivad ja hulga normaalsema hinnaga, kui mina oleks saanud. Nüüd on veel loota, et Tiit unustab oma noaga vehkimise selja taga ja siis võib rahumeeles edasi elada.

