Ajaveebnikud said tunni ajaga nutsu jaotatud

Eile õhtul toimus nädal aega edasi lükatud ajaveebide autasutamise õhtu. Kuna ametlik algus pidi toimuma kell 18:00, siis ametlikuks alguseks ma küll kohale jõudnud. Kõigepealt ootasin ma mehe koju ja kuna külmkapp oli tühi kui kell, siis tahtsin ma poes ära käia. Poest jõudsime seitsmeks tagasi ja nii ma jõudsingi kohale alles 19:45.

Algne plaan oli mul üksi minna, aga eile oli heade juhtumuste õhtu. Täpselt rataskaevu juures, kui mul silmad olid tänu külmale tuule täitunud pisaraist, nägin ma läbi vee, et vastu tulnud kolmest tüdrukust kõige äärmine on Mae. Kui me olime seisma jäänud sain aru, et ma tunnen ju Teelet ka. Nad tulid just Kraali poolt ja ütlesid, et see on reserveeritud ja nad ei saanud seeläbi sinna sisse. Kuna ma ju olen 1 suur ajaveebnik, siis ütlesin ma “Tühiasi” ja me läksime neljakesi kohale. Ennem nad olid nukuteartis käinud kilplasi vaatamas.

Ma ei kujuta päris täpselt ette, mis seal Kraalis võis kuue ajal olla, aga 19:45ks oli sinna jäänud suur hulk pisivõileibu ja umbes 20 inimest maksimum. Võileivad olid täitsa head, aitähh tegijatele ja eriti nendele, kes neid ära polnud söönud. Mina isiklikult ei tundnud neist kedagi. Isegi Teele ei tundnud kedagi, kuigi tal peaks ka selles seltskonnas palju tuttavaid itimehi olema. Igatahes oli ta imestunud, et teller nii peenikeseks jäänud on. Aga tellerit tean ma ka ainult tema tehtud piltide järgi ja paistab siuke hirmuhke poiss, nii et ka tema ei lähe tuttavate kirja. Aga ta oli juba õhtul ürituse pildid välja pannud. Hilinejaid ja võileibade ära sööjaid küll keegi pildistama ei kippunud.

Igatahes jäi üritusest mulje, et kohale olid tulnud mõned nendest, kellele auhindu anti ja pärast auhinna kätte saamist lasid nad kohe vuhinal jalga. Teised tammusid niisama piinlikult jalalt-jalale. Igatahes tantsutuju küll kellelgi polnud, selline pidulik-rahulik üritus.

Üritusest on veel kirjutanud ka MereBlog – konkursi Ajaveeb 2006 parim grupiblogi , Ilusad Mehed

Aga kella 21:00 oli Kraalis välja kuulutatud “Vennaskonna” kontsert. Sellel üritusel oli fänne mõnikümmend rohkem kui ajaveebindusel. Minu 3 sõbrantsi läksid koju magama, aga õnneks helistas mulle Marju, kes tahtis mind näha ja lubas ennast kohale veeretada ja südemekirurgi ka kaasa võtta. Kontsert ise hakkas küll kell 10, aga päris tore oli. Alguses seisid noored poisid ujedalt ja ei julgenud ennast liigutada. WC-s samal ajal tundis muret rohelise kampsuniga noor pisut pehme tüdruk pikkade pruunide juustega, et kas ta ikka on piisavalt anarhistliku välimusega. Ma arvan et on ikka, eriti kui ta nii näiteks ööklubisse läheks.

Marju luges ilusti üle, mitu õlut ma ära jõin, aga ma ei julge seda numbrit siia kirja panna. Igatahes tegin ma mõned toredad tantsusammud ja loopisin näppu ja juukseid ja kella 1-ks oligi pidu läbi ning ma tulin ära koju. Blogida see kell ei saanud, kuigi ma hirmsalt tahtsin. Piirdsin siis võileibadega, jessas nende arvu ma ka ei taha öelda, aga neid oli 1 vähem kui õlusid.

Mida õppisin. Teinekord ei sõida ma enam ajaveebide hääletuse viimastel päevadel ära Itaaliasse, kus mul internetile ligipääs puudub. Kui ma nii poleks teinud, oleks mul olnud eile põhjust ennast kuueks kohale vedada ja ma oleks ka pildi peale saand või isegi ajaveebinduse ilusa poisi telleri kätt katsuda.

PS! Pildi laadimisega on mingi kamm, seekord pilti ei tule.

