Kuidas reklaamist pappi teha

Kes julgeb öelda, et ma ei oska pealkirju välja mõelda?!
Igatahes teen ma täna ära lõpuks selle sissekande, mis räägib kuidas vanadest ajalehtedest ja paberreklaamidest kunsti teha.

Nagu öeldud, siis kõigepealt on vaja kogu see paberihulk tükkideks rebida. Imepeeneks pole vaja, piisab ka ribadest. Panna nad näiteks supipotti ja lasta vesi peale. Kontrollida, et kõik ilusti märjaks lähevad ja kui lehed on vee sisse imanud siis panna vett veel juurde.

Lõppkokkuvõttes peaks vett olema nii palju, et selle sisse saaks minna nuimikseriga, et seda lõplikult ära peenestada. Mina panin selle tarbeks mingi osa paberit koos veega teise potti ja mikserdasin seal. Peale mikserdamist näeb asi välja nagu üks hall korralikult peenestatud löga.

Siis võtad selle löga ja paned selle mingi riide sisse, mul oli käepäradst üks vana sitsitükk. Panin selle löga sinna ja asusin liigset vett välja väänama. Tegelikult sattusin ma vist selle väänamisega pisut hoogu, oleks võinud ka rohkem vett sisse jätta, sest pärast algset kuivatamist on vaja see riide sees olev mass laiaks suruda. Neid protseduure tegin ma vannitoas. Vanni põhja oli hea laotada see riie, mille sees pabermass ja asuda teda laiaks rullima. Rullimine on ka selleks hea, et siis läheb veel üleliigset vett välja.

Ennem rullimist ja ka rullimise ajal peaks riide lahti võtma ja paberimassi nii seadma, et ta ühtlane ja proportsionaalne tuleks. Ma olin pisut laisk ja ei viitsinud pragude katmise ja laiaks rullimisega tegelda. Pärast rullimist võib riide lõplikult lahti võtta ja asja kuskile siledale pinnale kuivama jätta. Mina jätsin kööki taburetile, mis ei pruugi kõigi jaoks parim lahendus olla.

Lõpliku kuivamiseni läks aega paar päeva ja volaa, ongi teil ise tehtud papp, mis seisab kenasti koos ja liimi ei olnud lisada vaja. Muidugi võib selle mingile alusele kleepida, aga kunstiline kujundamine on juba igaühe enda mõttelennu tarbeks.

Tagged: ,

