Tartu maantee laiendamine

Odra tänav
Ma elan Tartu maanteel. Juba teist suve ei sõida mööda Tartu maanteed trammid. Põhimõtteliselt soodustab see minu puhul rohkem jalgsi käimist ja jalgrattaga sõitmist, kuigi asju ajada ma rattaga eriti ei taha, kuna mul on hirm, et rattast võib ilma jääda, kui see kesklinna vedelema jätta. Mul on üks vanem kirjutis ka, kuidas ma rattaga pangas käisin.

Aga seoses selle autopedede nõutud Tartu maantee laiendamisega, lähevad seal ohvriks muudki kui suvine trammiliiklus ja mõned koledad majad. Tartu maantee äärest lähevad maha ka need puud, mis linna poolt tulles paremale poole serva jäävad.

Täna aga linnast tulles avastasin, et maha ei võeta mitte ainult Tartu maantee ääres olevaid puid, vaid ka Odra tänava (see tänav, mis keerab Tatu maanteelt bussijaama) ääres on puhas töö tehtud – vaata pilti! Minu meelest seda ristmikku sealt enam ei laiendata, alles umbes 5 aastat tagasi tehti siin kõik laiemaks.

Veel on Keskturu peatuse ristmikul üks hästi armas väikese tornikesega maja, mis maha lammutatakse. Peaks seda ennem pildistama minema, kui ta kõige kaduva teed läheb.

Roheline pealinn, mai äss!

Järg – kell 15:20
Käisin pildistasin need majad ka ära, mis kohe maha võetakse. Tartu maantee 44 ja 46.
Tartu maantee lammutamisele kuuluvad majadMaha võetud puude juures Odra tänaval nägin kaamerameest ja mingeid inimesi seletamas. Tundub, et blogimine töötab väga hästi. Pilt on viimasepeal zuumiga tehtud ja seepärast selline. Ma ei viitsinud õue minna.Kaameramees pani kaamera maha
Siin linnavalitsuse teade Tartu maantee remondi kohta. Majade lammutamisest on juttu, puude maha võtmisest mitte

