Autopeded ja lastearmastajad

Auto ja lapsed
Tänase päeva meeleolukaim kirjatükk on defenetli Contralt: Laps on parem kui auto
Aga asi sai alguse sellest, et Liisa Pakosta jutu pealkiri oli kehvalt valitud (30 põhjust, miks auto on parem kui laps). Muidugi ei mõlenud väike konservatiiv, et hakkaks nüüd autot kiitma, aga pealkirja üle oleks võinud ikka järele mõelda. Liisa ja Contra vahe on selles, et Liisa mõtleb rahale ja Contra tunnetele.

Ajakirjanduses on pisiasjad tihtipeale väga olulised. Tuttav rääkis, kuidas ta oli nende maja turvanaisega minust rääkinud ja too ei saanud aru, kuidas täitsa mõistlikke artikleid kirjutav inimene, oma välimust totaalse muutumise saatesse vahetama läks. Esimene info oli mulle, et pagan, ma ei ole selle peale tulnudki, et turvatöötajad on kõige korralikumad ajalehelugejad. Aga see välimuse muutmise jutt sai alguse ühest Ärapanijast, kus saatejuhid arvasid, et minul ja Soome presidendil on sarnasus ühe saate reklaamiga. Too oli küll labane nali. Lootus jääb, et tolle eest veel Juure pealaele lilled kasvama hakkavad. Ja ma ei ole oma välimust muutmas käinud, ainult ühe uue hamba panin vana ja katkise asemele.

Teine pisiasi, mille ma ükskord kuskil juhuslikult telekas pillasin, oli see, et mul on lüpsja paberid. Ongi, kõigil meie keskooli tüdrukutel oli see kohustuslik tol ajal. Aga tavaline inimene jäigi pärast sellist infot mõtlema, et kuidas siis lüpsja niisuguste asjadega tegeleb. PS – nüüd on mul ärijuhtimise paberid ja tundub, et on lootust ka haldusjuhtimise magistri omadele.

Pisikesed detailid, valesti kasutatuna, võivad ohtlikuks osutuda. Alati tasub mõelda, et kas minu jutust lühikokkuvõtet tegev inimene ikka nii aru saab, nagu mul plaanis öelda oli. Igatahes on nüüd Pakosta autopedede ridadesse kantud.

