Õhtune test ööpäevase oleku küsimustes

You Are Noon

You are upbeat, ambitious, and never at loss for energy.
You have a lot that drives you in life. The desire to be the best, and a secret hope of fame and power.
And while you definitely have a Type A personality, you are still fun to be around.
You have a ton of charisma and a genuine interest in others. You are adored by many.

Ma ei anna pead, et see tulemus nüüd tõele vastaks. Mõnikord ma äkki tõesti olen selline, aga tavaliselt ikka vaikne kui hiireke.

Vaata, millise tulemuse sai Arni

PS! Eesti ülikoolide andmebaas www.sais.ee imeb vilinal. Jutt, et see nüüd töötab, ei vasta tõele ja paljud Tallinna Ülikooli magistrisse sisse saanute nimekirjad ei ole praeguseks avaldatud. Igatahes õnnestus mul läbi identimise vajutada ära nupule, et jah, tahan küll teile õppima tulla. Loodetavasti ma ikka saan ka ja see SAIS ei pane täiega segast.

