Kas ma olen tsentelnaine?

Arni oli toredaid teste teinud ja mul tekkis kah kohe huvi, et mis värk siis on, et kas ma ikka käitun naistega nii nagu peab. No küsimused, et kas ma kinos telefoniga räägin on ju täitsa ok ja need ka, et kui ma luban naisele helistada kas ma helistan. Ise-asi on see meestele helistamise asi, aga seda ma tavaliselt teen ka, juu ma siis olen selline poolenisti viisakas.

You Are 44% Gentleman

Generally you act like a gentleman, but sometimes you’re careless with your manners.
Most people know that you’re trying your best – and that’s usually good enough.

Aga see tulemus on küll kummaline – mul pole kunagi eestlaslikku pariisivaimustust olnud. Pigem meeldiks mulle lõunamaalaslik pohhuism, aga samas ega prantslased ka mingid kiirjooksjad pole. Ja see viimane lause kehtib küll – viimane kord läbisin ma jalgsi Pariisis ikka päris koletuid vahemaid.

You Belong in Paris

You enjoy all that life has to offer, and you can appreciate the fine tastes and sites of Paris.
You’re the perfect person to wander the streets of Paris aimlessly, enjoying architecture and a crepe.

Paneks siis siia lõppu juba ka minu fotoalbumi Pariisist
