Muusikamaitsest

Selline test, kus pidi klikkima noid muusikuid, kes sulle meeldivad. Minu viimase 15 aasta lemmikut UB40 seal nimekirjas polnud.

Aga mul ongi siuke kirju maitse nagu sealt selgus. 80ndatel meeldisid mulle kõigepealt italo-popp, siis modern talking ja muu siuke mõnus saast, siis pöörasin ära raskesse rokki ja punki. Edasi igatsugu alternatiive. Praegu meeldivad mulle näiteks Eminem (sest ta on nii nunnu) ja ka näiteks haus, aga peale selle laulan ma aegajalt kaasa eesti raadiotest tulevale seebile ja vaimustun alati, kui keegi väga hingega ja aktiivselt esineb, nagu selle Aidesega juhtus. Reggae ja skaa aga tulid ja jäid pikaks ajaks.

Your Taste in Music:

80’s Pop: High Influence
90’s Alternative: High Influence
90’s Pop: High Influence
80’s Rock: Medium Influence
Classic Rock: Medium Influence

Vaatasin veel kord üle, keda ma klikkisin ja mõtlesin oma kirjutatud jutu peale ja siis tuli selline tulemus:

80’s Pop: High Influence
90’s Pop: High Influence
Heavy Metal: High Influence
80’s Alternative: Medium Influence
80’s Rock: Medium Influence
