Ameerika valijatest


Ma ei tea, kas keegi lugejatest on oodanud, et ma midagi ka USA presidentide valimisest kirjutaksin, igatahes ei olnud mul plaanis. Pealegi on praegu alles see koht, kus nad alles lõplikke kandidaate otsivad ja pärast hääletavad vist ka mingid senaatorid ja peale seda on ta siis üks maailma mõjuvõimsamaid inimesi, ilma et ma teaks, kelle mõjuvõimu all ta ise on.

Samas jäi mul täna silm pidama uudisel, kus räägiti, et Jack Nicholson on teinud mingi video, mis toetab Hillaryt ja see on väga popp filmiklipp. Läksin ma siis vudinal juutuubi ja panin otsingusse Nicholson ja Hillary ning sain esimese hooga video, mis oli kokku pandud Nicholsoni filmidest võetud lausetega ja vahelausetega, ja klipi eesmärk oli teha selgeks, et ikka Obama on parem. See video on siin. Nojah, seal on juures kirjas ka, et paroodia ja algab Jacki madalal häälel öeldud lausega, et milline on maailma seksikam naine.

Siis ma panin õige otsingu sisse, mille peale tuli veel rohkem vastuseid. Tüütu, umbes nagu ma viitsiksin vaadata hulka erinevaid ja samas sarnaseid valimisreklaame!

Nojah, ühesõnaga kallid ameeriklased, valige keda tahate, aga tehke ruttu, sest muidu tekib neid uudiseid, kus sellest räägitakse, terve mägi. Mina isiklikult oleksin Obama poolt, sest mulle tundub, et minuga sarnasemalt mõtlevad ja ameerika poliitikas rohkem kodus olevad inimesed, peavad teda paremaks. Perekond Clintonid pole mulle kunagi eriti sümpaatsed olnud ja ma hästi ikka ei usu, et naisel võiks USA valimistel erilist edu olla. Hillary tuntus on ikka peamiselt tema mehe tuntusest tulnud ja see on asi, mida talle võiks rõõmsalt kogu aeg nina alla hõõruda, eriti veel mõeldes Monika peale. Mitte et mul midagi armukeste pidamise vastu oleks, aga ameeriklased on minu teada ikka väga puritaanlikud. Mul kunagi tuttav rääkis, et tema ameeriklasest armuke kasutas üheaegselt 3 erinevat rasedusvastast vahendit.

