Naljakas fotojaht

Fotojahi logoKaja kuulutas välja fotojahi. Eks ikka selleks, et inimesed saaksid oma fotokat eesmärgiga kasutada ja igal pühapäeval teemaga fotosid pildistada. Ilmselt seoses homse naljapäevaga on tänane teema “Naljakas”. Tunnistan ausalt, et oleks täna tahtnud küll õue pildistama minna, sest kraadiklaas pakkus õue 14 kraadi sooja, aga laiskus oli suurem ja nii ei käinud ma täna ei õues, ega teinud ka toas ühtegi fotot. Kellegi teise kaasjahtija blogist lugesin, et erandkorras võib ka vanu fotosid kasutada. Seepärast otsustasingi oma selleaastaseid fotosid üle vaadata.

TantsNalja teha on maailma raskeim ülesanne. Aga ma leidsin kõige imelikuma foto, mis ma sel aastal teinud olen. See pärineb Tartust ühelt aastavahetuspeolt, mis toimus jaanuaris. Pildistatud on ta läbi ruumisisese klaasakna pimedasse kõrvalruumi. Ei saa eitada, et seda on ka kõvasti töödeldud, et ta vähegi näitaks oma sisu nii, et saaks pilti vaadeldavaks pidada. Mulle endale meeldis ta oma mitmeplaanilisuse pärast ja ka fotokas koos vajutava näpuga on peal. Naljakas see küll pole, aga mõnikord ütlevad inimesed “imelik” ja “naljakas” asjade kohta, mida nad teistmoodi nimetada ei oska. Tihtipeale ei tähenda naljakas üldse mitte seda, et naerma ajaks vaid pigem seda, et üldse ei saa aru, misvärkon.

Sedatüüpi “naljakas” pilt siis.

PS! Võistluse reeglites on kirjas, et postituses peab olema see mustvalge logo. Bloggeril on selline omapära, et ta ei lase võõra blogeri pilte otse pildina teise blogisse linkida. Laadisin selle pildi teise serverisse, kust saab. Enda blogeri pildipanka üritan aint neid pilte panna, mida olen huvitatud ka eraldi albumina picasawebi panna, kuhu blogerisse postitatud pildid otse lähevad. Eks sinna vahest on üleliigset ka sattunud.

