Valetajad tänaval ja Reformierakonnas

Teel bussijaamaMa tahtsin ühe hoiatava postituse teha. Nimelt on jube massiliseks läinud selliste noormeeste arv, kes valetavad maad ja ilmad kokku ja küsivad tänaval raha. Kuna ma elan bussijaama juures, siis olen viimase aasta jooksul neid oma kümme tükki näinud. Eile käisin bussijaamas automaadist raha võtmas ja ta tuli SELLEL AJAL minu juurde, et raha küsida. Sellisel momendil on ikka küll kõige valem aeg.

Üldjuhul teevadki nad oma “tööd” bussijaama või rongijaama juures, mõnikord mujal ka. Kõige vaimuvaesemad räägivad, et neil on raha vaja bussipileti ostmiseks. Mõned aga on välja mõelnud pikki südantlõhestavaid lugusid erinevatel teemadel: mõned räägivad pulmadest, teised matustest. Aga nad kõik valetavad ja valetajale ei tohi raha anda.

Eile läksin ma peale raha võtmist R-kioskisse. See rahamanguja rääkis oma lugu ühele seljakotiga noorele tüdrukule R-kioski ukse taga. Küsisin r-kioski müüjalt, et kas nad teavad seda tüüpi. Müüja tuli välja ja vaatas, et jälle keegi uus. R-kioskis töötab paar vanemat naist ja neil on nonde tüüpidega suur jama. Ta ütles, et politsei ei tee neile poistele ka midagi.

Pärast läksin õue ja nägin, et juba olid nad kolmekesi. Enne ma teisi ei näinud. Noored vene keelt rääkivad poisid, selliste nägudega, et pilves on tore. Üks nendest käsutas seda poissi veel kord minuga rääkima. Too ei tahtnud. Siis tuli sundija ise minu juurde. Küsisin talt kurja häälega, et kas ta ei kuulnud, et sõber ütles, et ta juba küsis minu käest. Tüüp vastas, et mis segast sa ajad, ta ei andnud mulle midagi.

Ei andnud midagi?

Samal teemal ka rahajumal: Bussijaamas piletiraha küsivad petised.
Ning Siim T. ka: petiskerjus või päriselt 20 krooniga Maardu

Nojah, aga üks lugu veel, mis varastamise ja valetamisega seondub.

Eile vaatasin telekast Eesti MTVd. Järsku jäi silma, et mingil reklaamil on ühele lehele kirjutatud kaks tegijat, kelle reklaam see on: Reformierakond ja Keskkonnaministeerium. Kuidas palun?!?! Aga ma ei pannud tähele, mis reklaam see oli. Pärast vaatasin uuesti ja siis tuli välja: Eesti puhtaks reklaam oli ja siis tulid igasugu tundmatud sponsorid ja lõpuks Reformierakond ja Keskkonnaministeerium. Seega on Reformierakond selle puhastamise kampaania “ära kodustanud” endale reklaami tegemiseks. Ja Keskkonnaministeerium?!?! Mis ajast tegelevad meil ministeeriumid endale reklaami ostmisega? Häbiposti kõik valetajad ja varastajad!

