Soostereotüüpidest

Mõningad majadTüüp öeldakse inimese kohta kes närvidele käib. Ma ikka aeg-ajalt tarvitan seda sõna, kuigi närvi minemisel eelistan ikka midagi räigemat. Soostereotüüp on aga selline, kes kummitab igal pool ja paljud lausa jumaldavad teda ning üritavad pidevalt jälgida, et midagi viltu ei läheks. Eriti kui jutt käib teisest inimesest, siis tuleb hästi korrektselt paika panna, et kas mahub sinna tüübi raamidesse või ei.

See mõte tekkis mul siis kui lugesin Gerdi ponnistusi, ennast Punapea seatud tüübi raamidesse mahutada.

Punapea on blogija, kes peamiselt kirjutab seksiteemadel ja kasutab sinna juurde anonüümsete alasti inimeste pilte. Ma loodan, et keegi nüüd kurjaks ei saa, aga juba vanad inimesed teadsid rääkida, et eks inimene räägi kõige rohkem sellest, millest kõige rohkem puudust tunneb. Ehk – punapea ise ei mahu keskmise mehe esitatud soostereotüübi raamidesse.

Mida siis punapea ideaalse mehe iseloomustamiseks pakub? Heitsin pilgu peale ja leidsin, et kui Gerd sai tulemuseks “täiesti mittepandav”, siis mul küll probleeme pole:
1. Võime lilli ja kingitusi tuua – vabalt
2. Oskus ja tahe kodus katkiseid asju parandada. oskan ja parandan, välja arvatud tehnika, sest hoopis lõbusam, kui mees selle päris tuksi keerab
3. Oskus ja tahe kodutöid teha. oskan, aga üldse ei taha. huvitav, miuke inimene tahab?
4. Kokkamisoskus (mitte et ma ise kokata ei oska, aga …). oskan, aga jälle ei taha
5. Meeldiv vestleja ja suhtleja. endale meeldin küll, teiste käest parem ei küsi
6. Talub mu sõbrannasid. ee, ma talun ainult neid mehe sõbrannasid, kes minusse sõbralikult suhtuvad, teised on igavesele põrgutulele määratud
7. Tuleb voodis oma tööriistakomplekti käsitsemisega hästi toime. apsoluutselt!
8. Omab piisavalt suurt sissetulekut, et üht-koma-teist lubada ja ka mõnel reisil käia. oma ühe koma teise eest peab ikka inimene ise maksma, iseasi, kas ka teistele hinnaliste kingituste tegemiseks jagub
9. Toetab rasketel hetkedel. mitte ainult ei toeta, vaid ka pesen puhtaks
10. Hoolitseb oma tervise eest. mõistlikuse piires
11. Oskab lõõgastuda. see on 1 mu suurimaid oskuseid
12. Oskab pidutseda. apsoluutselt!
13. Tunneb kultuuri/kunsti jms vastu huvi. ikka

Kokkuvõtteks võiks selle nimekirja kohta öelda, et see on pigem naise olemasolevate või puuduvate oskuste nimekiri, nagu ka punapea ise väidab.

Et vaadata, kas ma ka naisele ette seatud raamidesse mahun, tuleks googlisse ronida. Leidsin ühe foorumi, kus seda teemat käsitletakse ja seal on välja toodud sellised punktid:
1.Aktiivne ja heatujuline suhtleja,enda eest hoolitsev,terve füüsiliselt/vaimselt. Hea tujuga ja vaimse tervisega on okei, füüsiline vahest streigib.
2.Meeldivad pikad naised erinevalt teistest nii 185+ -…cm täitsa ok, Kehaehituselt normaalne või kerge kurv,mitte kondine. Ikka palju alla 185st lühem olen (172). Kondine ei ole, paks ka mitte.
3.Ei meeldi nii väga suured rinnad,vaid madalad ja pringid . sellega on korras
4.Haritud ja intelektuaalne,viisakas,aus. haritud olen, intellektuaase definitsiooni ei tea, viisakas ei ole, see-eest aus (mõlemat korraga ei saa)
5.Stiilne ja puhas,ei tohiks ka põlle,kampsikut ära põlata,maal näiteks. Põll – pane ennast põlema koos oma põllega!
6.Võiks esindada valget rassi,peente näojoontega,Sobib brünett kui ka blond. Ja-jah, ma olen fašisti märg unenägu!
7.Iseloomult rahulik,sõbralik,tegudelt ambitsioonikas. Jälle korraga ambitsioonikas ja sõbralik. Otsusta ära!

Ma ei viitsinud selle tüübi kirjavigasid parandada, kes sellised soovid esitas, aga tema kohta võib kohe 100% kindel olla, et temasugust meest küll ükski selline naine ei taha. Nii ikka ei saa, et naine peab olema põllega, haritud ja aaria rassist, aga mees ei oska isegi kirjutada.

Ei ole vaja panna kirja mingeid ideaale teistele, kui ise nendesse raamidesse ennast mahutada ei suuda, exole.

