Ajaveebi võistlusest: parim ettevõtlusblogi, maha kapitalism!

Noored kõnnivadPeaks täna selle postituse vist ära tegema, siis on “tehtud!”. Vaatasin seda 2008.ajaveeb.ee lehekülge ja kategooriaid juba nädalavahetusel ja ei leidnud, et mu blogi kuskile alla sobiks. Kui eelmisel aastal said kõik ise kategooriaid lisada ja läks läbuks, siis sel aastal on nad ette antud. Juba praegu on näha, et mõnedesse kategooriatesse on rohkem blogisid regatud, kui teistesse.

Jättes kõrvale selle, et paljud blogid kandideerivad mitmes erinevas kategoorias, siis mumeelest oleks võinud neid poppe kategooriaid natuke veel tükeldada. Näiteks “poliitika ja ühiskond”. Mis on poliitika, on inimestele enam-vähem selge, aga ühiskond on nii veniv mõiste, et sinna alla võib ükskõik mida panna. Eraldi on kat. “minu elu” ja “meie elu”. Mismõttes nagu, et esimeses kirjutavad erakud ja teises need, kes vahest kommunikeeruvad ka? Eelmisel aastal oli asi “grupiblogi” vms. Muideks grupiblogi pidamine on hoopis midagi muud kui üksi nokitseda.

“Foto” on ka siuke koht, kus eelmisel aastal läks mingiks rabelemiseks. Seal võiks olla ka kuidagi eraldi, kuigi ma ei tea kuidas saaks eristada neid, kes pildistamisega raha teenivad ja neid, kes mitte, kui suurem osa pildistajatest on anonüümsed. Aga nad võiks eraldi olla, sest muidu need, kes seda hobikorras teevad, ei saa midagi, kuigi nad teevad ka armastusega.

Tegelikult ei saa ma ka täpselt aru kuidas see hääletamine toimib. Kas 1 inimene võib oma blogi 100 korda klikkida ntx? Eelmisel aastal näiteks mina kommida ei saanud. Kuidas see aasta on ma ei tea, ma pole veel midagi proovinud. Kas ühele inimesele võib 100 blogi meeldida ja kuidas see kajastub? Nojah, palju küsimusi, millele vastamine tegelt pole oluline.

Mina ei tea, kas mind huvitaks see aasta miskit rabeleda. Tegelikult mind praegune blogikuulsus täiesti rahuldab ja aeg-ajalt käib veel närvidele ka, kui kommertsportaalid varastavad ja ise põhjendavad nii, et meil keegi valis siin toredad blogid ja pani üles, nüüd ongi nii ja kas sa polegi õnnelik?! Vot ei ole. Mulle üldse ei meeldi, kui mu blogi saab kuskil mujal lugeda kui siin. Kõik tüübid, kes oma keskkonnaga teenivad ja peamiselt sinna igasugu jama riputades teemal “kes keda paneb”, teenigu oma raha ise välja, ma neid toetama ei pea.

Mul on eelmisest aastast pusa olemas. Jummala hea pusa, muideks. Ma kogu aeg kandsin, kui sooja riidetükki tarvis oli. Sain ma selle 8 mai blogi eest “poliitika” kategoorias. Ega ma üksi ei saanud, teised aktiivsemad said ka.

Seega, ma ei hakka mingeid logosid siia riputama. Kui keegi arvab, et nagu on vaja, siis on nats tore ikka, aga ma küll ei tea, mis see teema peaks olema? Praegu on vähe tegijaid “turunduses ja ettevõtluses” – ma pidevalt vannun sel teemal, sobiks küll😉

