Ostjate petmine

Õuna apmsukasMa olen juba täitsa pikaajaline ampsukate ostja. Mulle maitsevad ja lapsele ka, mees saiakestest ei hooli. Tavaliselt sööme kas õuna või marja oma. Kreemi ampsukas ei maitse. Enne olid nad pakitud kolmekesi ühte pakendisse. Eile aga avastasin kõigepealt, et marja ampsukaid pole ja järgmisena, et kolmesest pakist on kahene saanud.

Milline mõte sellise uue pakendi puhul tekib? Ikka see, et näe, petavad mind. Ilmselt tõstsid hinda ja siis muutsid pakendi ära, et ma aru ei saaks. Aga tegelikult on hoopis vastupidi. Ma tegelikult üldse ei tea palju see kolmene pakend enne maksis ja kui palju nüüd see kahene maksab ka ei tea, sest saiakesed üldjuhul ikka pole nii kallid, et ma hinda peaks vaatama. Ma hakkasingi neid kunagi selle pärast ostma, et head ja odavad olid. Aga see, et nad ühe saia pakist ära sõid, jäi kohe silma. Huvitav, mida need tootjad sellise trikiga mõtlesid? Et nende tooteid ostavad üksikud inimesed, kes niikuinii kolme saia süüa ei jõua? Ma küll jõuan, isegi rohkem, kui suur isu peale tuleb.

Aga nüüd ma vaatasin veel järgi ka, et kes see tootja on, kes minu suurest söögiisust ei hooli: Hagar. Seda nime ma tean küll. Nüüd vaatan poelettidel võibolla hoolikamalt pakendeid ja kui sealt nime “hagar” leian, siis uurin täpsemalt, et kas nad mind petta ka tahavad.

Vot nii keeravadki enda arust kavalad turundajad ainult endale, kui tarbijat rumalaks peavad või väikeses söögiisus kahtlustama hakkavad.

