Lp blogijad, kaitseminn jälgib Teid!

Laupäeval Viitna järve ääresLeidsin, et keegi on tulnud mu blogisse selliselt aadressilt: http://www.monitooring.ee/clients/kaitsemin/extnews&feedid=39

Kas Kaitseministeerium on tellinud firmalt, kes tegeleb monitoorimisega, endast kirjutavate juttude nimekirja? Päris naljakas. Ma oleks tegelikult rahandusministeeriumit eelistanud. Huvitav, palju selline monitoorimine maksab? Muideks, sellel monitoorimise firmal on lausa eraldi teenus Blogide monitooring. Lehel viidatud blogide statistika järgi võib öelda, et jälgimise alla kuuluvad kõik ajaveebid ning see teenus käib kuidagi selle uue blogi-uudiste portaali blogs.station.ee koostöös. Monitoorimise leheküljel loomulikult hinnakirja pole. Seega ma ei teagi, kui palju kaitseminn maksab, et teada saada, kui ma midagi neist kirjutan.

Ma tahaks ka kellelegi sellist teenust müüa – ei mingit aja ega rahakulu, ainult labane interneti kasutamise oskus.

Teine monitoorimise asi veel. Ma andsin oma fotoka remonti. Olympuse masinad tuleb anda sinna poodi kust need osteti. Ma ostsin k-arvutisalongist. täna helistasin neile, et teada saada millal mul lootust oma kallikest näha on. Selgus, et neil on paranduses masina jälgimiseks spets lehekülg. Mulle ta millegipärast ei reageerinud, aga poemüüja ütles, et mu masin on Portugalis. Kujutad sa ette, ma pole kunagi nii kaugel käinud ja mu fotokas läks ILMA MINUTA Portugali ja ilmselt ei tee ta seal mälestuseks ühtegi pilti. Jube masendav! Kättemaksuks lähen mina ilma temata Aafrikasse.

