Eesti on väike natsiriik

Palju toredaid päidMa poleks uskunud, et ma pean kah oma blogis ajalehest ära kadunud anonüümset kommi kopima hakkama. Täna on see päev. Oleks, et ma oleks ropendanud või ennast rahuldanud, sest keegi mind muidu ei kuula. Ei ole nii, mul on enesehinnaguga kõik korras ja ma ei kirjuta komme, mida keegi saaks takka kiita😉

Nojah, igatahes on postimehes selline uudis: Saksa kommunisti kuju koliti Mustamäelt Maarjamäele . Sellele järgnevad kommentaarid on kõik ühel meelel – kommunisti õige palk on surm. Komme oli jube vähe ja kuna mul see artikkel kopsu üle maksa ajas, siis mõtlesin, et kommin ka. Anonüümselt loomulikult. Ega ma üldjuhul ei viitsi ajalehti kommida ja mingit kindlat anonüümset nime mul ka pole. Seekord oli tahtmine neid uusnatse ärritada ja panin nimeks “kommunist”. Kirjutasin kommi ära ja suundusin kööki kohvi keetma. Kohv ja võileivad valmis, tulin tagasi arvutisse ja leidsin, et minu komm on kadunud, Kadunud nagu niuhti! Kõik fašistide kommid alles, minu oma läinud. Aga minu komm oli selline:

Elagu eesti fašistid! Kohalike natside poolt tapetud eesti kommunistide kujude maha võtmine pole ju nii huvitav. Võtame saksa kommunistide omad ka maha, siis on ikka selge, kelle poolt see väike natsiriik on.

Mõtlesin veel, et kas peaks mainima, et Keskerakond ja Kalle Mihkels on kah hakanud IRLi pooldajate hääli püüdma, aga ei kirjutanud seda.

Nojah, tegelt mis see minu asi on. Ma tean, et Klenski saatis selle uudise juba igasse maailmakaarde laiali ka. Aru ma ei saa, kellele see saksa kommunisti mälestusmärk ette jäi? Ma ei teadnudki, et selline üldse olemas on. Seal Maarjamäel on need ära korjatud skulptuurid hunnikusse pandud ja ainukesed, kes on püsti, on Leninid (ok, Mikiveri oma on ka püsti). Kõik teised on pikali. Kui ma seal viimati näituse avamisel käisin, siis jäi mulje, et muuseumitöötajad otseselt pahatahtlikult neisse skulptuuridesse ei suhtu, sest need, kes ühe serva peal suppi sõid, said hurjutada.

Igatahes on sakslasest kommunisti mälestusmärgi ära koristamine küll täpselt see, mis ma oma kommi kirjutasin. Mul täiesti pohh, et paljud eestlased nii ei arva. Ega suurem osa eestlaseid peale vene keele ühtegi võõrkeelt ei mõista ka, ime et nad siis nii lollid on. Postimehe teguviis jääb mulle aga täiesti arusaamatuks. Ma ju ei ropendanud, kas tõde on siis valusam, kui rahva hulgas leviv mütoloogiline kommunistide vastane viha riigis, kus ühtegi kommunistlikku parteid pole.

PS! Ma ei ole kommunist, pole kunagi olnud, aga pole kindel, et kunagi ei hakka.

Täiendus veits hiljem. Otsisin selle sakslase kohta infot ja leidsin selle jutu ühest eesti konservatiivide portaalist, kirjutatud 24 mai. Huvitav, kas tol artiklil ja eemaldamisel on mingi seos ka?

