"Venelane" jäi süüdi

Lõuna ajal oli juttu sellest kuidas Ansipi pressikonverentsil läksid kaks kaamerameest kaklema ja üks neist saadeti välja. Siis ma ei pööranud sellele uudisele tähelepanu. Nüüd õhtul jäi see uuesti silma ja vaatasin nii uudised kui videod uuesti üle. Enda üllatuseks leidsin, et ühte kaamerameest ma tunnen. Mitte küll väga hästi, aga ta hääle tunnen ma küll ära.

Nii, kõigepealt siis TV3 uudis TV3: operaatorid läksid pressi- konverentsil rüselema, mis on filmitud kõrvalt ja kus on ära toodud ka kaamerameeste nimed ja näidatud, kuidas eriti paha venelane saadetakse Ansipi poolt VENE KEELES pressikonverentsilt minema. Süüdistusena kõlab, et paha vene kanali operaator pani ETV kaamera kinni. Minu teada on on see välja saadetud kaameramees eestlane. Tavaline kaameramees, kes filmib seda, mis tööks pakutakse.

Nii, aga järgmisena vaatasin ka ETV videot samast asjast. Sellel videol on näha, et ETV vene kanali kaamera töötab perfektselt ja nende kaameramees ropendab, mille peale küsib Martin, et mis toimub. Järgmisena saadetakse ta juba saalist minema ja video lõpus on veel ka lõik, et ta oli ka õues pahane. Ma oleks ka, kui mulle keegi nii ütleks, nagu seda ETV kaameramees tegi ja nagu uudistes öeldi, siis enne seda oli ETV vanema häälega kõlav kaameramees Rein Spulge veel Martinile kallale kah tulnud ja teda lükanud, sest lootis, et läheb kakluseks, sest tema kaamera olevat kinni pandud. Nagu nende video tõestab, kaamera töötas täisvõimsusel.

Reporter tegi mõlema mehega video. Seal on näha lõpuni solvunud Martin ja Rein Spulge, kes lubab veel videoski, et oleks hea meelega Martini maha löönud.

Nii, järeldused. TV3 on saast ruudus, sest see oli kallutatud uudis. ETV on ülburid ja nende kaameramees vajaks psühhiaatri abi ja tegelikult ka kohust selle eest, et ta inimesele kallale tungis ja ta selg ees toolidesse lükkas + ähvardas + ropendas. Ning tegelikult polnudki seal ühtegi vene keelt rääkivat inimest peale Ansipi.

