Kes on pildil: auhind 1000 tugrikut


Pilt postimehest. Kes arvab ära, kes on kujutatud pildil, saab 1000 tugrikut.

Ma saan aru, et inimesel on jube stress. Ma saan aru, et iluopid on teatud ringkonnas popid.
Aga anoreksia ei ole enam moes, vähemalt mitte täiskasvanutel.

Ma oskan ka suvalist fotot imelikuks tuunida.

Ma arvan, et ma olen tolerantne, aga ma hetkel ei saa aru, kas ma peaks kaasa tundma või mitte. Aga ma arvan, et siin on tegemist päris suure probleemiga. Michael Jackson tegi ka nii, aga miks peaks üks täiesti normaalne naine tahtma ennast tundmatuseni muuta? Üldiselt peaks see viitama äärmisele sisemisele ebakindlusele ja enesepõlgusele.
Postimees 2007PS! “Normaalne naine” antud kontekstis peaks tähendama “harju keskmist” ehk midagi sellist, mis silma ei riiva, vaid pigem laseb silmal seal rahulikult puhata.

PPS! Kuna kohe arvati pildil kujutatud isik, Evelin, ära, siis panen ka teise pildi temast, mis oli 2007 aasta postimehes, aga pärit ilmselt pisut varasemast ajast, kui ilukirurg veel polnud tööle asunud ja inimesel oli ka muid naudinguid peale sportimisel tekkiva adreka.

