Kas esileedi peaks vabandama?

Perekond ilvesedKuna ma siin eelmisel nädalal võtsin sõna meie esileedi foto ja sportimise teemal, siis oleks igati tasakaalustatud ka tema vastulause link siia postitada: Evelin Ilves: minu sportimise lugu. Kelle heaks? Kelle aeg? Kelle raha?

Muidugi pole see vastulause minu postitusele, vaid pigem neile, kes ajakirjanduse veergudel talle vastu pead andsid. Seekordne Evelini artikkel on väga hästi ja ladusalt kirjutatud. Vastatud on kõikide kadetate ja ilkujate probleemidele. Mulle sai ka kohe selgemaks, kuidas ta rulluisutamisesse jõudis ja mida ta veel teeb. Kuigi ega ma sellest ikka aru ei saa, et miks tal on vaja nädalas 6 korda trennis käia. Ta ikka on trenniadreka sõltlane?

Aga tundub, et Evelin on õrnake, väga õrnake sellise positsiooni jaoks. Ma pole küll kindel, et igasugustele lamedatele ilkujatele on vaja just niimoodi vastata. Mis siis saaks, kui poliitikud kah iga ilkumise peale kaitsekõne ilmutaks? Seda artiklit saab ju kaitsekõnena käsitleda, see ei ole lihtsalt arvamusartikkel. Evelin on ju ise ka tegelenud mingi turunduse-prrindusega, miks ta siis ennast ei nõusta? Kui ta tõesti tundis, et ta peab igasuguste ilkujate küsimustele vastama, oleks ju võinud pakkuda näiteks õhtulehele intekat. Või ma ka ei tea. Igatahes tundub kuidagi kurb, kui inimene, kes lihtsalt peab tugev olema, et mitte sellises positsioonis läbi põleda, nii hellaks läheb, kui koertekari verejanuliselt ta poole tormab.

Huvitav, kas tolle artikli juures olev foto on meelega pandud? Pole veel elus ühegi arvamusartikli juures sellist palja rinnaga pealaefotot näinud.

PS! Postituse juures olev foto on minu tehtud tollel suvel lauluväljakul toimunud prügikoristajate kontserdil.

