Kadrioru park 20 aastat tagasi

Kadriorg umbes 1980

Kadriorg umbes 1980

Omi raamatuid üle vaadates leidsin ühe vahelt nõuka-aegse kaardi, millega sai vanasti Kadrioru kandis ekskursiooni teha. Kuna värvid olid kehvad, siis ma vaatamisväärsuste numbrid tegin üle.

Mida mina mittetallinlasena näiteks ei teadnud, oli Vares Barbaruse monument presidendi lossi ees. Seda, et Nikonovile oli Pirita tee ääres monument, seda ma tean ja Maarjamäe lossi hoovis olen seda isegi näinud. Aga vot seda ma küll ei tea, mis seal Kadrioru väikese tiigi juures nüüd punakaartlaste ausamba asemel on? Muudes asjades vist eriti muudatusi toimunud pole.

Igatahes võivad kõik huvilised endale kaardi välja trükkida ja mõtestatult pargis kondada. Mõni skulptuur on isegi juurde tulnud.

Veel oli sama paberi peal ka Vanalinna ja all-linna kaardid. (Pilti klikkides läheb suuremaks)

Tagged:

