Vasakpoolsed aastavahetuskaardid

Uut maailma! Kuigi mul on hulk teemasid, millest tahaks kirjutada (ma ei oodanudki, et eelmises postituses olev küsitlus nii huvitav võib mulle olla), panen täna hoopis ülesse kaks huvitavamat aastalõpukaarti, mis minu vanale e-mailile on tulnud.

Esimene neist on Itaaliast. Kellelt, loete ise välja, eks ole. Veel pole ühtegi vasakpoolse partei kaarti tulnud, kes “Häid Jõule!” sooviks. See ei tähenda, et vasakpoolsete hulgas kristlasi ei oleks. On ikka, aga Jeesuse sünnari tähistamine käib neil pigem omaette kui kõikidele teistele kuulutades.

Aastavahetus AteenasTeise kaardi peal teksti ei ole, sest foto ütleb rohkem, kui 100 sõna. Keda aga sõna huvitab, siis Kaheksanda Mai Liikumise blogi on juba paar päeva aktiivne ja juhuste kokkulangemise tõttu, on seal sissekanded Kreeka teemadel. Lohutuseks Kreeka vastu ükskõiksetele võin öelda, et avaldamist ootab ka mitte-Kreeka teemaline lugu.

Kui mulle veel mõni põnev kaart e-mailiga tuleb, siis näitan Teile ka.

Aga minu head sõbrad-tuttavad peavad kaardi saamisega tsut kannatama, sest mul on pea-aegu valmis. Mõned viimistlusmomendid veel ja siis asun saatma. Kui keegi jaanuariks pole saanud, siis on süüdi minu hajameelsus, mitte pahatahtlikkus🙂 Mulle meeldib aastavahetusekaarte teha ja neid igasugustele väga vanast ajast sõpradele saata, et teatada: Ma olen olemas, vähemalt 1 kord aastas olen.

