Iisraeli vasakpoolsed kutsuvad lõpetama Iisaeli valitsuse genotsiidi Palestiinas

Ma olen üks kord vestelnud ühe Iisraeli vasakpoolse poliitikuga, aga ma pole nendega pidevas kirjavahetuses olnud. Seda enam olin ma üllatunud, kui leidsin oma vanast postkastist võõra aadressiga kirja. Kuna ilmselt ei oska eestlased eriti hispaania keelt ja iisraelased tegid selle kirja koos hispaanlastega, siis toon ära osa kirja sisust.

Iisraeli KP on mures mõravarlike rünnakute pärast Gaza vastu ja kutsub rahvusvahelist üldsust mobiliseeruma.

Iisraeli KP ja Hadash (Demokraatlik rinne rahu ja võrdsuse eest) on mures Iisraeli sõjalennukite ründe pärast Gazas, mis põhjustas üle 150 palestiinlase surma. Israeli KP kutsub vasakpoolseid parteisid ja liikumisi üle kogu maailma vastanduma Iisraeli kriminaalse sõjaväe vastu ja nõuab rahvusvahelise üldsuse sanktsioone Iisraeli vastu ja süüdistab Tzipi Livni, Ehud Barak jA teisi Iisraeli poliitilisi ja sõjalisi juhte ja sunnib neid nende tegevuse tõttu tagasi astuma. Iisrael kasutab ära Bushi viimaseid valitsuspäevi selleks, et teostada surmavat ja ebaefektiivset imperialistlikku poliitikat, kasutab oma sõjalisi jõude tekitamaks poliitilist muutust.

Vot, aga siit maalt ei oska ma ka enam tõlkida. Kui klikite seda punast pilti vasakul näete teksti ja araabia keelt oskajad saavad edasi klikkides näha araabiakeelset juttu.

Kes Palesiitna konfliktist Iisraeliga suurt midagi ei tea, võib taustainfoks lugeda minu seda postitust: Palestiina: igavene nutumüür. 13. juuli 2008

PS! dõunt kill the messenser!

