Kellel läheb hästi?

Eesti maalikunstIlmselt läheb päris paljudel hästi. Tasakaalu mõttes peab ju minema, sest ega majanduskriis pole sõda, kus pea-aegu kõigil läheb halvasti.

Aga kirjutama ajas mind uudis Washingtonpostist, kus ma hakkasin lugema juttu, et eelmise aasta lõpus kinni pandud Madoff saab trahvi eest vanglast vabaks ja tegemist pole kriminaalkuriteoga. Mina olen küll kogu aeg arvanud, et varastamine on kriminaalkuritegu. Aga Madoffil on kohustus ka see raha tagasi anda, mis ta kokku pettis. Nojah, see selleks. Madoffil läheb siis nüüd hästi, vist.

Aga ma kerisin uudiseid allapoole ja leidsin, et McDonald’si käive tõusis jaanuaris 7,1 protsenti. Seda siis keskmiselt üle terve maailma. Näiteks Aasias ja Aafrikas tõusis müük lausa 10 prossa. Põhjuseid on seal erinevaid pakutud ja mulle jääb arusaamatuks, et mis asi see dollar-menüü on. Kas tõesti saab kuskil McDonald’sis dollariga kätte mingi purksi ja joogi vms?

Kas keegi oskab nimetada Eestis mõnda tavalist kohvikut, kus oleks hinnad langenud, noh näiteks 2 aasta tagusele tasemele? Noh sellist kohvikut, kus mõne ilusa koogitüki saaks alla 20 krooni kätte? Või päris kohvimasinaga (mitte sellega, mis igaühel kodus on ja läbi filtri tilgutab ning siis veel tund aega letil haiseb) tehtud kohvi alla 20 krooni? Kindlasti on selliseid kohti, ainult mina ei satu sinna. Ma kahtlustan, et enne läheb söögikoht pankrotti, kui hinna alla laseb.

Aga McDonald’sisse ma ikka ei lähe. Ma lihtsalt ei saa aru, miks ma peaks koos kotletiga nii jube palju saia sööma. Kotlett kõlbab heal juhul võiLEIVA peale, aga mul ei tule iial mõtet sinna otsa veel ühte viilakat leiba panna. See ju rikub kogu maitse ära.

