Liis Lassi kasutamisest ei keeldu ükski peatoimetaja

Liis Lass tõestas eile, et kõik meie päevalehed on tabloidid ehk eesti keeles – kolletuvad nagu sügisesed kasepuud. Vaatasin eile pea-aegu terve päeva telekat. Hommikul vaatasin isegi paraadi, mida ma pole mitu aastat vaadanud, kuna see on liiga vara. Narvas sadas nii kena laia lund! Presidendi kõnet kuulasin ja mulle meeldis enim see lõik, kus president ütles, et mitte ainult töötajad ei pea majanduslanguse ajal oma verd annetama, vaid samasugune kohustus on ka ettevõtjatel. Õhtul vaatasin pingviinide paraadi ka.

Poole edevuselaada ajal käisime poes ja seal oli mõnus ja vaikne. Erinevalt tavalisest toidupoe seltskonnast, oli eile kaheksa paiku poes enamuses mehed. Ilmselt siis mehi naiste kleidimoed ei huvita. (“Mood” on ka ilmselt liiga kõrgelennuline sõna meie kolka ülepakutud riietustiili kirjeldamiseks.) Aga meie vaatasime seda kätlemist peamiselt kahest vaatenurgast: millisest kleidist Õhtuleht kirjutab ja millisel naisel on kõige koledam nina. Kleitide suhtes oli mul 90 protsenti õigus ja Liis Lassi kleidi hindasin võrreldamatuks klatšilehtede lemmikuks. Kusjuures ma ei näinudki, et see oli Liis, kes seda kleiti kandis, kuna tal olid nii suured tissid ja dekoltee, et ma lihtsalt ei jõudnud kõrgemale vaadata. Ausõna, alles pärast lehest lugesin, et need tissid olid Liisi omad.

Kui õhtul vaatasin internetist üle peamised uudistelehed, siis mina oleksin oodanud kleitide ülevaadet siiski vaid Õhtulehes, aga ka näiteks Postimehe peamine uudis oli Liis Lass. Mina lootsin, et soliidne päevaleht paneb peauudiseks selle, et president leidis, et majanduskriisis ei peaks ettevõtjaid erilisemalt kohtlema kui töötajaid, aga sellist pealkirja polnudki kuskil.

Täna sattusin Reporteris nägema lõiku, kus Lassilt võeti presidendi trallil intekas ja Lass teadis, et ta on tänaste tabloidide kaantel. Ta ei eksinud, aga peale eestis tabloidiks nimetatava Õhtulehe, sõitsid sama libeda vastlasõidu ka ennast soliidseks pidavad ajalehed. Pikki linu teile!

