Ma olen siuke eestlane

Leidsin tiiauspaikka blogist Eesti patrioodi testi. Õnge ei läinud😉 Test on IRLi tehtud. Poliitika kõrgeim tase, irw! Kuulge, kas rosolje on ka vene päritolu salat? Euroopas tavalist kartulisalatit kutsutakse vene salatiks. Peet on vist popp igasugustes slaaviriikides, kui boršist lähtuda. Mina armastan kah peeti ja rosoljet. Õlut ma ikka toiduks ei nimeta. See ei loe, et ta figuurile ergutavalt mõjub.

Päris naljakad pildivalikud olid igatahes. Sõprade pildid olid kõige raskemad. Kuna mulle meeldib vaheldus, siis ma arvan, et mul on sõpru kohe eriti laias diapasoonis. Valisin siis “Suudlevad tudengid,” sest suur osa mu sõpradest on üliõpilased.

See pildisari, kus tuli valida milline on mu kodu, lähtusin sellest, kus oli kõige rohkem toalilli. Muideks – kui lilli on palju, siis ei pane tähelegi, kui mõni pildi tasku paneb.

Huvitav, kas 20-aastased teavad neid imelikke rahvariietes nukke, mis pildil paremal pool on? Need olid suht inetud plastmassist nukud, mis olid kenasti riidesse pandud ja pea igas kodus olemas. Meil vist seda poissi ei olnud, aga tollele tüdrukule õnnestus mul vist isegi uus soeng lõigata. Teine variant rahvariietes nukke oli hästi naljakad, kuna nad koosnesid peanupust ja selle all olevast pulgast, mille külge olid kleebitud riided ja pluusi külge käelabad.

Meelde tuli. Poissnukk oli mul ka. Igavane vaev oli tal mütsi peast kätte saada, kuna see oli pähe kleebitud.

