Kes vajab öövahetust?

Eile kirjutasin, et Keskerakonna plakatid on mõeldud tulevastele valijatele praeguses vanuses 3-6 eluaastat. Siis ju õpitakse trükitähti lugema ja see mõnu, et ma lugesin kokku 7-tähelise trükitähtedega kirjutatud sõna on ilmselt üks esimesi ja suuremaid rõõme hariduse raskel trepil. Alguses pole oluline, mida sõnaga öelda on tahetud.

Eile ma postituse juurde pilti ei pannud, aga täna panen, sest eile ma ei saanud aknast seda posti pildistada, täna aga saan. Homme äkki jälle ei saa, sest tundub, et tolle salapärase sõnumi üks tähendus on, et plakateid vahetatakse iga päev. Eile oli mul maja ees Edgar ja keegi veel, mõlemad poolikult minu akna poole, täna on aga Vilja ja täpselt minu akna poole suunatud näoga.

Kuna Vilja on läbinud mingi hoolika fototöötluse, siis ei tundnud ma teda esimese hooga äragi. Seepärast panin pildi juurde eelmise aasta jaanuari postimehest võetud pildi. Kummal pildil on Vilja noorem? Minu arvates sellel plakatil. Seega on teine tähendus sõnale “vahetus” see, et naised, kes ei suuda noorenduskuuri läbida, hakkavad tööle öövahetuses, et mitte päikesevalguses inimeste ilumeeli ehmatada.

Nendest reklaampostidest tahaks ka rääkida. Enne kasutati neid poste teatrireklaamideks ja ma oletasin, et need kuuluvad linnale. Postid olid ööpäev läbi valgustatud ja keerlesid. Enam nad valgustatud pole ja ei keerle ka. Kas Keskerakond reklaamib end lausa linna raha eest aga ökoloogilisemalt kui teatrid?

Nii ja nüüd ma tahaks teada kuidas on lause “Eesti vajab vahetust” seotud euroopa parlamendi valimistega? Keskerakonna kodulehel on see reformierakonna reklaam, mida ma juba eile reformikate kodulehelt vaatasin. Sinna on lisatud igasuguseid madalaid ja lamedaid nalju. Lehel on alajaotus “Eurovalimised,” aga see pole klikitav, peale uudise, et Edgar võitis eelmise aasta augustis mingid keskerakonna sisevalimised. Mis mõttes võitis? Kui klikkida uudisel on jälle palju pilte ja mingi nimekiri. Jälle lastele pildirõõmu? Või on tegemist mingi euroopa rahapiltide valimisega? Euro on ju rahaühik? Igatahes ei ole nende kodulehel muffigi tulevastest valimistest ega programmist Euroopat puudutavates küsimustes.

Millisest vahetusest siis ikkagi jutt käib??? Mida vahetama hakatakse? Kroone eurodeks? Vanamutte tüdrukuteks? Plakateid igal öösel uuteks?

Mul tegelikult pole keskerakonna vastu põhimõtteliselt midagi, kuigi ma neid kunagi valinud ei ole. Aga miks nad nii lamedad peavad olema??? Isegi Inno ja Irja blogi läks täiesti läägeks peale seda kui Edgar neile pappi (200 tuhhi eegis) andis ja nad andunult keskerakonda kiitma ja sotsdemme mustama hakkasid.

