Väheke majanduskriisist ja Eesti-Vene poliitikast

Kevad KadriorusMul polnud enne aimugi, et ilmub selline Soome-Vene ajaleht nagu Финляндский Торговый путь. Venäjän Kauppatie, kuni Juha Molari pakkus, et ta teeb minuga selle ajalehe jaoks inteka.

Muidugi olin ma väga üllatunud, kuna eesti ajakirjandus ei tunne iial huvi mida ma majandusest või Eesti-Vene suhetest arvan. (Ilmselt puudub ülekaalukas avalik huvi).

Kuna mina eriti soome keelt ei oska ja vene keeles kirjutada ilmselt kah mitte, siis tegime inteka inglise keeles ja Juha tõlkis selle soome keelde. Leidsin täna, et jutt on nüüd aprillikuu numbri viiendal leheküljel olemas. Kes soome keelt natuke mõistavad, võivad huvi korral vaadata. Inglisekeelset originaali ma siia riputama ei hakka, sest ma pole 100 prossa oma inglise keele õigsuses kindel. Tundub, et hoolimata kompotist, tuli välja nii nagu ma soovisin. Eestikeelsed ajakirjanikud (eriti Päevaleht) võiksid tutvuda milline võiks olla poliitilisi seisukohti käsitlev isikuartikkel.

AR-le foto eest kah aitäh🙂

Selle postituse juures olev foto on eelmisel nädalal Kadrioru pargis tehtud.

