Mulle ikka eurokommunistid sobivad

Eilse postitusega jõudsin otsusele, et too eurovalimiste kalkulaatori eestipoolne osa lonkab päris kõvasti. Kuna see rikkus mu tuju, siis panin asja kinni, aga hiljem mõtlesin, et vaatan, milline tulemus teiste riikidega tuleb. Teistega läks ikka hoopis paremini. Need, kellega ma põhiliselt välispoliitikast rääkinud olen, sattusid pea kõik kenasti järjekorda.

Siin ongi pilt üle kogu Euroopa nendest parteidest, kes minuga sarnaselt mõtlevad. Paar esimest on kahtlased ja kõige esimese, Rootsi piraatide partei, sattus sinna ilmselt seepärast, et neil polnud eriti vastuseid antud ja need, mis olid, klappisid minu omadega. Teist Portugali Partido Humanistat ma ka ei tea. Edasi on aga juba kõik vanad tuttavad: Hispaania ja Prantsuse kommunistid, Saksa Vasakpartei, Soome Vasakliit. 7. kohal olevat maasikaga taanlasi ma ka ei tea. Kaheksas on need portugali vasakpoolsed, keda ma tean. Nagu ma juba varem ütlesin, mina hääletan GUE-NGLi poolt, ükskõik mida see Maardu linnapea asjast arvab🙂

