Minu valimisreklaam

Reformikad on maha saanud väga lõbusa internetireklaamiga. Ega see mind veel reformikaid valima ei pane, aga et ma neid ei vali, ei tähenda, et ma ei võiks oma lugejaid rõõmustada. Pealegi on IRLi veebrireklaami siin juba kasutatud, aga reformikate oma on jupi parem.

Üks viga on nende reklaamil – ma ei saa seda siia lehele ülesse panna, vaid saan anda ainult lingi. Tegemist on videoga, kus tuntud reformikad ja linnarahvas kiidavad, kui hea ma ikka olen (aint Meikar pidavat parem ja Ojuland ilusam olema) ja Grääsin on lausa minunimelise tätoka rinnale teinud.

Vaata videot siit
.

PS! Kui Te ei soovi pärast reformikate e-maile saada, siis ärge seda võimalust kasutage, kus endast tehtud videot saab sõbrale saata.

PPS! Tänud Mirile, kes lingi andis.

