Vene rahvuslased okupeerisid eesti vasakpoolsuse

Aga nüüd pean küll vasakparteist kirjutama, sest vene rahvuslased on igasuguse piiri ületanud. Võimalik, et nende jaoks kõlab see kuidagi normaalselt, aga nii ikka küll ei saa. Kaua ma pean vastama küsimustele, et miks vasakpartei ei vasta ühelegi asjale, mida postimees sel valimistel kõigile parteidele võimaldab? Jah, ma tean vastust. Bõstrov lihtsalt ei oska suhelda. Ja see pole pelgalt keele valdamise küsimus.

Just enne valimisi otsustas Jürgens ära kaotada kodulehekülje, mis oli suva välismaa kontaktidel: http://www.esdtp.ee/ ja registreerida selle asemel vasak.ee. Tükk aega polnud sel aadressil midagi ja nüüd on.

Kas tõesti õnnestus kapol see, mida ta on üritanud mitmetele inimestele müüa: kaotada Eestist viimane vasakpoolne partei? (surm kommunistidele?) Igatahes see, mis praegu tollelt aadressilt vastu vaatab, on vene rahvuslus ja rahvuslus, igatahes, on natsionalism. Eestlased võivad ju arvata, et inglisekeelne sõna nationalism, on eesti keeles süütu “rahvuslus”, aga sealt tagasi tõlkides saab jällegi vaid natsionalismi.

Kõige enam vihastasid mind tol leheküljel kaks (või 3) asja. Esiteks on kogu lehekülg vaid vene keeles. Teiseks on partei esimees vaid Sergei Jürgens, kuigi ta on vaid üks kahest esimehest. Jäi mainimata, sest teine oli endisest Vasakparteist? Ma ju rääkisin, et toimub alla neelamine!

Ja kolmas, kõige olulisem: partei ajalugu on kirjeldatud mingi mõttetu vene rahvuslaste jobukakkude ajalugu!!! Mingi fakken konstitutsioonipartei kujutab ette, et ta oli olulisem kui Eestimaa Kommunistlik Partei? Zarenkov, kes mulle isiklikult rääkis, kuidas ta ajab siin Eestis venelaste asja, on olulisem kui näiteks Vaino Väljas?? (Ma tõesti ei ei viitsi lastele hetkel selgitama hakata, kes on V.Väljas). Vene rahvuslased hõivasid selle pisikese, imepisikese osa, mis oli jäänud Eestisse Keskerakonnast vasakule?!?! Või on meil tõesti vene rahvuslasi sama palju kui eesti rahvuslasi. Aga miks mina siis ainult neid venelasi tean, kes oma rahvust sugugi endast olulisemaks ei pea? (Samas noid eestlasi, kes oma rahvust enda parimaks iseloomustajaks peavad, tean ridamisi. Aga ma üldse tean palju eestlasi.)

P***, ja mina ei oska vastata L. Hietaneni küsimusele, et kas meil Eestis mingit muud vasakpoolset ideed peale vene rahvuslaste kaitsmise kah on! Eestis puudub organiseerunud vasakpoolsus. Bravo kapo! Eesti imeb!

