Spämmidest, mida mulle Eesti vihkajad saadavad

Õnneks tegelevad spämm-emailide püüdmisega peale minu ka nood, kellelt ma e-maili teenust saan. Seega igasugu kommertsi tuleb suhteliselt vähe ja kunagi väga poppe emaile teemal, et ega ma endale eriti suurt peenist ei taha, on täiesti kadunud. Seda kummalisem on aga tolle rämpsu sisu, mis aegajalt postkasti “potsatab” ja millest ma pole lahti saanud. Ega ma nii väga üritanud ka pole, sest inimene peab ju teadma, mis ümberringi toimub. Tegelikult võiks ju minu blogipostituste ja maailmavaate sisus just noid põnevaid kirjatükke süüdistada?

Nojah, igatahes sain ma täna korraga lausa kaks ühesuguse sisuga e-maili Mart Nikluselt. Mina tean teda ainult läbi meedia ja pole talle ka sooviavaldust saatnud, et ta mulle kirjutaks, seega on tegemist rämpspostiga. E-maili subjekt vihjas, et lugema on oodatud isasemad tüübid: “Eestimaa, su mehemeel … ” Mul on sellise soolise meelte jaotamise kohta eelarvamused. Tavaliselt üritatakse niiviisi mingit nõrkust varjata (mehed) või teist sugupoolt ära kasutada (naised). Nojah, igatahes vaevab Marti probleem, et Eesti on jäänud desovetiseerimata, dekoloniseerimata ja derussifitseerimata. Edasi on veel juttu kuidas ikka Eesti imeb vilinal.

Aga Mart saatis selle kirja vist tegelikult tolle kirja peale, mille ma sain päeval Aivar Koitlalt. Seda nime pole ma isegi varem kuulnud, aga kuna all on telefoninumber, siis ma võin talle soovi korral helistada. Aga Aivari kirja sisu on, et inimese, kes nõuka ajal töötasid riigiametites, ei tohiks enam mingitele juhtivatele kohtadele sattuda, kuna nad võivad olla ka luurijad nagu Simm. Kuna nõuka ajal eraettevõtlus puudus, siis kuuluvad riigi heaks töötanute hulka pea kõik minuvanused ja vanemad siin elanud inimesed. Ehk Aivar kutsub üles võitlema kogu keskealiste ja vanemate põlvkondade inimeste vastu.

Aga miks Aivar mulle kirja saatis, seda ma tean, tal on jupike kirja alla jäänud. Nimelt sain ma eile hiljaõhtul kirja Jüri Toomepuult. Teda ma tean ka tänu meediale, tema oli kunagi lugupeetud Riigikogu saadik ja väga sõnakas saadik. Tema rämpsemail kutsus mind lugema mingit artiklit iseseisvuspartei koduleheküljelt. Kuna Jüri ei pannud kirja alla oma telefoninumbrit, siis ma ei saagi temaga isiklikult tutvuda, aga kuna tema pisitilluke link äratas “mehemeele” kahes Eesti mehes, kellest üks kutsus Eestit vihkama ja teine eestlasi hävitama, siis ega ma nendega tutvuda ju ei tahagi.

Mina tegelikult armastan seda maad, kus ma elan ja neid inimesi, kes siin elavad. Mina ei mõista noid, kes seda de-midagi teha tahavad. Huvitav aga miks ma san selliseid e-maile? Õnneks tasakaalustavad Eesti vihkamist õhutavaid e-maile teised kirjad. Inimestelt, keda ma päriselt ka tunnen ja kes näiteks mitu kuud tegelesid Eestist politseiriigiks tegemist sooviva seaduse vastu abinõude haudumisega. Sinna sattus kah naljakaid kirju vahele, aga neist äkki mõni teine kord.

