Videopostitus. Hariva sisuga

Juhtusin dr Barmani blogisse, kuna ta oli sinna imeliku foto pannud. Lugesin siis veel natuke ja leidsin huvitava postituse audioraamatutest. Tegelikult on see teema mulle juba enne huvi pakkunud, kuid teise külje pealt: tahaksin neid audioraamatuid kuulata. Oleks ju mõnus võimalus muu tegevusega paralleelselt veel targemaks saada? See postitus tekitas aga mõtte, et kus viga näed laita, seal mine ja noh laida või aita.

Mikker mul ju on, raamatuid ka. Iseasi on aga nende kõvasti ette lugemine. Seda olen ma siiani ainult lapsele teinud ja sedagi teeb peamiselt lapse issi. Aga ma tahtsin proovida, päriselt ise lugeda ja vaadata kuidas välja kukub. Leidsin ühe lühema teksti, mis tundus alustuseks sobiv. Aga kuidagi vaikselt lindistas. Tõmbasin siis endale mõningaid vabasid softe ja nüüd läks juba paremini. Siis tekkis mõte, et kuidas ma selle lahmaka mp3-e internetti riputan ja kes seda pikka juttu kuulata viitsib. Kuna inimesed vist armastavad videosid, vormistasin sellest kiirkorras video. Kiirkorras tähendab seda, et panin taustaks mõned juhuslikult kätte jäänud fotod, mis arvutis vedelesid.

Igatahes olen ma piisavalt vähe enesekriitiline, et see kogu see johhaidii juutuubi riputada. Pikkus on sel seitse mintsi ja sisu on kasulik. Natuke läheb lugemine metsa ka, aga kuulata kõlbab. Kes lõpuni kuulab võib kommida ka. Kriitikat paluks väga õrnalt teha, mul on kriitika suhtes madal valulävi.

