Päriselt noorele lugejale

Sügisesed pingidMa tean, et mul on hulgakaupa hingelt noori lugejaid, aga see postitus on neile mõeldud, kes sünniaasta järgi ka nooreks kvalifitseeruvad. Ma ei ole siia blogisse tellimise peale vist kunagi mitte midagi postitanud, aga nüüd tuleb tellitud postitus ja kuna mulle selle eest tasu ei pakutud ja teema sobib, siis panen siia ühe üleskutse noortele, keda võiks huvitada ühiskond ja esindusdemokraatia võlud.

Hei, noor!

Tule ja osale noortefoorumil “101 last Toompeale”, mille teema on sel aastal “Kuidas mina jõuan riigini?” Eelfoorumitel arutlevad noored kuidas lapsevanem, õpetaja, politsei, kohalik omavalitsus ja noor saaksid ühtemoodi aru laste õigustest ning kohustustest ja tagaksid nende täitmise. Noored saavad avaldada arvamust, kas Eestis oleks vaja kedagi, kes seisaks laste ja noorte õiguste eest. Millised oleksid Eesti laste ombudsmani kohustused ja missugune oleks parim viis temani jõudmiseks.

Tule eelfoorumile:
7. novembril kell 10.00 Tallinnas Estonian Business Schoolis (Lauteri 3)

Selleks, et Sina ja Su sõbrad saaksid nendel teemadel kaasa rääkida, registreerige ennast “101 last Toompeale” eelfoorumile lastekaitseliidu lehel. Eelfoorumite aktiivsemad osalejad pääsevad Riigikokku lõppfoorumile 20. novembril, kus on võimalus olla üks päev parlamendisaadik ning hääletada eelfoorumite põhjal kokkupandud dokumendi poolt (või vastu). Riigikogus valitakse osalejate poolt 2009 aasta Lapsesõbralikum ühiskonnategelane. Noortefoorum “101 Last Toompeale” toimub selle aastal 18 korda ning selle sündmusega tähistatakse ÜRO Lapse õiguste konventsiooni vastuvõtmist ÜRO Peaassamblee poolt 1989. aasta 20. novembril. Noortefoorumit korraldab Lastekaitse Liit koostöös Eesti Õpilasesinduste Liiduga ning toetab Haridus- ja Teadusministeerium.

Tule kindlasti ja asenda mitu päeva ühiskonnaõpetuse õpiku päheõppimist (?) toreda päevaga eelfoorumil ja Riigikogus.

Lisainformatsioon:
Ann Kulasalu
Lastekaitse Liidu Noortekogu esimees
51937033
kulasalu@hotmail.com

Piret Soosaar
Lastekaitse Liidu laste ja noorte kaasamise projektijuht
56656494
piret@lastekaitseliit.ee


PS! Mul lõi toimetaja välja ja ma tsutike muutsin teksti, aga mõte ei muutunud🙂

One thought on “Päriselt noorele lugejale

  1. Manjana 3. november 2009, 23:00

    Tank, naiivitar! Ära tee naljakomme, ma ei avalikusta mulle mittemeeldivat reklaami.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

