Tehnika-eri: HTC Hero

Blogimine võib mõnikord ka kasulik olla. Mõni postitus tagasi pakkusin kommentaarides välja, et ma hea meelega võtaks endale mõne kena mobiili kasutamiseks. Ei möödunud paari tundigi, kui saingi pakkumise mobiile müüvalt firmalt. Mina pakkusin, et sooviks telefoni, mis näeb kena välja ja suudab korraga väriseda ja heliseda. Mobiilipakkuja kurtis, et neil praegu ühtegi naistekat testimiseks pakkuda ei ole. Aga neil on eriti keeruline HTC Hero, millel jookseb android. Et hetkel on see tehnikamaailma toimetuses testil ja ma pean ausalt ülesse tunnistama, et kas ma jubekeerulise tehnikaga üldse hakkama saan.

Tundub, et mind on lihtne hirmutada, sest ma lõin endas kahtlema. Välja ma seda ei näidanud. Kartsin aga küll, sest mul mehel on igavene keeruline telefon ja kui kunagi oli naistega jutuks, et kas nad loevad mehe smsse, siis mina võisin rahulikult teatada, et ma ei saagi neid lugeda, sest ma ei tea kuidas seda teha.

Vaatasin internetist järgi, et mis imevidinaga ma kohtun, mille katsumine tehnilist taipu nõuab. Leidsin sellise lehekülje ja peamiselt jäi mulle silma, et telefoniga on võimalik twitteris kolistada.

Eile tõin telefoni ära. Trammis kontrollisin, et kaasas on mingi tšehhi- või poolakeelne kasutusõpetus, mida ma lugeda ei oska, aga ega mulle ei meeldigi õpetusi lugeda. Kodus panin telefoni käima ja läks vuhinal, aga tahtis sim-kaarti saada. Igaks juhuks otsustasin kasutada kodus vedelevat simpeli-kaarti. Kaardi sissepanemiseks kasutasin CD-manuaali pildilist õpetust.

Ja edasi läks vuhinal. Ükski tootja ei saa ju endale lubada telefoni, mille kasutamine kõrgharidusega inimesele üle jõu käiks! Kõigepealt ühendasin ta kohaliku wifiga, siis logisin twitterisse. Kuna telefon on mõeldud aktiivseks interneti-sotsvõrgustikes kolamiseks, on tal juba progetud igasugu lihtsustavaid nuppe ja värke.  Läbi interneti twitterit kasutades ma näiteks ei teadnudki, et ma saan nn. vestlusi eraldi vaadata.

Kui mees telefoni nägi, siis ta sisuliselt kiljus vaimustusest. Peamine imetlusobjekt oli googelmäpi funktsioon, mis mobiilipositsioneerimisega ära näitab, kus ma asun. Gepsi kasutamist hakkan täna uurima.

Õhtul käisime Battlestar Galacticat mängimas. Loomulikult võtsin telefoni kaasa. Kui lihtsalt ilusa telefoniga saab ükskõik kelle ees eputada, siis vinge telefoniga eputamiseks oli päris õige seltskond. Igatahes osutus kõige kuumemaks optsiooniks telefonis asuv “Doom.” Mina pole duumi kunagi mänginud, aga kui ma kunagi arvutifirmas töötasin, siis igal õhtul peale tööpäeva lõppu, algas seal kõikides arvutites aktiivne tulistamine, mis kestis tunde. Keegi ei tahtnud töölt koju minna.

Ühe asja tahan veel telefoni kohta kirjutada. Mehel on ka puuteekraaniga telefon, aga temal on puutumise tarbeks spets pulk, mille otstarbe täidab ära ka küünega koputamine. Tollel telefonil pulka ei ole, vaid ta reageerib vist näpu soojusele vms. Tehnika areng on imetlusväärne!

Millised on lepingutingimused?
Ma sain telefoni nädalaks kasutada. Blogima, ega mingit muud moodi avalikult asjast rääkima ma ei pea. Selle postituse tegin, kuna ise tahtsin. Telefoni kohta pean vabas vormis kirjutama, kuidas ma internetti kasutasin. Raha ma ei saa ega maksa.

Kuidas koguda klikke?
Eelmise postituse kommides asusid paar meest mind peetima, et ma blogin ikka aint selleks, et klikke koguda. Muidugi mulle meeldib, et mu blogi loetakse, aga mulle kindlasti ei meeldi, kui mingi ajakirjanik minu kohta lehes mingit jama kokku kirjutab. Eriti õudne, kui seda teeb inimene, kel poliitikast on teistsugune arusaam kui minul või tal üldse sel teemal teadmised puuduvad. Aga ma mõtlesin selle postituse tarbeks välja pealkirja, millega ma oleks võinud hullult klikke koguda: “Uue riistaga mehi erutamas.” Aga ma ei kasutanud seda pealkirja, kuigi see oleks kah väga hästi teemale sobinud.

PS! Pilt on telefoniga tehtud.

2 thoughts on “Tehnika-eri: HTC Hero

  1. Mina 12. november 2009, 07:46

    Paar nädalat tagasi ma vaatasin seda telefoni poes pikalt. Käisin hiljem arvustused ka üle ning jõudsin järeldusele, et peaks veel paar aastat ootama. Tundus mulle küll mugavam kui teised HTC telefonid, mida puutunud olen, kuid reageeris aeglasemalt kui viimane IPhone. Selline teatud kohmakus ja reageerimisaeglus siiski natuke ärritab veel. Ning muidugi aku tühjenemisaeg, kui erinevaid lisasid kasutada (mis sellisele telefonile ju väärtuse annabki). Ning kukkumiskindlusetus – see on kõikide puutetundliku ekraaniga ülimodernsete telefonide probleem. Näita mulle üks inimene, kellel poleks mobiil vähemalt korra hooga kivipinnasele lennanud.Muidu on täiesti sümpaatne jubin.

    Like

  2. Risto 11. jaanuar 2010, 08:42

    Kasutan HTC Hero't juba 4. kuud ja olen väga rahul. Mul on ka varem olnud HTC telefone, aga siiamaani on HTC Hero ikka pika puuga ees teistest. Varem kasutasin Windows OS'ga telefone, mis kohtai jäid uimaseks ja aeglaseks, aga uus Android OS on väga kiire! Ma ei saagi aru inimestest, kes räägivad, et HTC Hero on aeglane ja ei reageeri kohe puudutusele või jääb uimaseks, selline jutt on täiesti VALE! Alguses, kui Herole ei olnud veel välja tulnud ROM uuendust oli ta küll veidi aeglane, aga uue ROM uuendusega mul ei ole mitte ühtegi halba sõna öelda, ta ei ole isegi mitte kordagi mul kokku jooksun 4 kuu jooksul! Väga tore ja sümpaatne kaaslane igapäevaseks eluks!

    Like

Kommenteerimine on suletud.

