Jõululuuletus. Täna valminud.

Minu ajaveebi kõige otsitum sõna on “jõululuuletus.” Eelmise aasta detsembris tegi too üks sõna selliseid rekordeid, mida mitte ükski teine teema iial ei suuda. Sel aastal hakati luuletust otsima juba novembri keskel ja praeguseks on iga teine siiajõudja ikka sama murega: tahan luuletust.

Kuna ma olen hea inimene, siis tahtsin sel aastal mõne uue luuletuse ülesse riputada, aga ma ei oska luuletada. Õnneks mu laps oskab ja paar korda nädalas valmib tal uus üllitis. Viimase rääkisin oma blogi tarbeks ära ja siin see on. Kõik võivad kasutada. Autoriõigused on Andreal.

külm talveöö

külmal talveööl
pakane on tööl
valmistab ta lumelilli,
vilistab ta lumepilli

Suure sussi sees
töötab väikemees,
sealgi on külm –
sealgi on talveilm

kaugel imemaal
on ka jõulusaan
kuigi lumi pole maas
on härmas kogu aas

3 thoughts on “Jõululuuletus. Täna valminud.

  1. yksikuitaja 12. detsember 2009, 20:24

    Täitsa hea luuletus.🙂

    Like

  2. Tatsutahime 12. detsember 2009, 21:30

    Lumepill on vàga hea kujund!

    Like

  3. Jõululuuletus « Anonüümsed jutud 21. detsember 2011, 23:05

    […] 2009 aasta jõululuutuse leiab siit Jagamine:TwitterFacebook Categories: Asjad Kommentaarid (0) Tagasisideviited (0) Lisa kommentaar Tagasisideviide […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

