Fotojaht: alt ülesse. Purikad

Väga hea teema! Kuna mu arvuti jalutas ära mu viimase aasta piltidega (ühte koma teist ma ikka olin mujale ka kopinud), siis nüüd on mul siin hästi värskeid pilte. No ja kuna viimase kuu hitt on igasugune jää ja lumevärk, siis mul on jooksu pealt tehtud pilt purikatest.

Pilt pole mitte selle pärast jooksu pealt tehtud, et ma oleks kartnud, et nad mulle pähe kukuvad. Purikad on täiesti mittekäidavas kohas ja ma tegelikult ei teagi kuidas nad praegu elavad. Altvaatluses jäi mulje, et neid oleks võinud viimase korruse aknast katsuda. Ma natuke olen mõelnud, et sobiva tuule korral võiks neid igasugustesse akendesse oodata. Aga nii tugevat tuult pole olnud. Äkki nad siis ripuvad seal edasi? Peab vist homme üle vaatama. Niisama. Uudishimust.

Teised fotojahtijad siin.
Fotojahi logo

14 thoughts on “Fotojaht: alt ülesse. Purikad

  1. yksikuitaja 22. jaanuar 2010, 21:55

    Paistab jah, nagu oleks akendel väljaspool kardinad ees. Väga võimsad.

    Like

  2. KamskiV 22. jaanuar 2010, 23:25

    Tjah, kõiksugu asju võib tulla..torm – ning purikas aknasse lennatakevad – ning minema voolata..:)

    Like

  3. Voldemar-August 23. jaanuar 2010, 05:29

    Ega see pole esimene ega viimane kord kus ilusad asjad on ka ohtlikud.

    Like

  4. pildimasinaga 23. jaanuar 2010, 06:40

    Purikad kõrgustes… njaa.. neid ikka jagub igale poole🙂

    Like

  5. tiiauspaikka 23. jaanuar 2010, 07:54

    suvel sellist pilti teha ei saa, need on külma võlud.:) ja valud.käsi püsti kes seal all seista tahab…

    Like

  6. tegelinski 23. jaanuar 2010, 11:23

    Vanasti ma rumal inimene arvasin, et purikad tekivad ainult sula ilmaga😦 Kus küll seda soojust nii palju üle on, et selliseid võimsaid purikaid kasvatada… Ilus pilt🙂

    Like

  7. Manjana 23. jaanuar 2010, 11:47

    nad tekkisid jaanuari esimestel nädalatel, siis kui oli paar kraadi külma ja maja ilmselt annab ka sooja natuke välja. Tallinnas oli jaanuaris palju soojem kui mujal, alles sel nädalal läks üle kümne kraadi.

    Like

  8. Morgie 23. jaanuar 2010, 17:32

    isegi su fotojahi pildid on sotsiaalselt tundlikel teemadel :DHea pilt

    Like

  9. Köögikata 24. jaanuar 2010, 17:20

    Aukartustäratavad purikakardinad…

    Like

  10. kukupai 24. jaanuar 2010, 19:39

    mulle see pilt täiega meeldis ja üldiselt mulle meeldib purikaid ka vaadata igal pool, aga mitte nende all ringi liikuda😛

    Like

  11. Larko 24. jaanuar 2010, 21:31

    Päevakohane meeldetuletus selle kohta, et päriselt tasub üles vaadata.

    Like

  12. Annika 25. jaanuar 2010, 05:56

    sellised purikad võivad ohtlikud olla,aga ilusad jurikad🙂

    Like

  13. vx 25. jaanuar 2010, 17:36

    Njaa, väga võimsad purikad… endalgi akna taga umbes samasugused – ilus vaadata küll aga loodetavasti ei saa keegi nendega pihta.

    Like

  14. killuke 26. jaanuar 2010, 01:45

    Purikate puhul ei tasu jah oma nina alla vaadata, ikka üles!

    Like

Kommenteerimine on suletud.

