Alice Imedemaal

Ma käisin üle väga pika aja kinos. Olen lapsepõlvest saati Alice raamatut fännanud. Kuna mu mehele see raamat ei meeldi, läksime kinno lapsega. Arvan, et mees oleks võinud vaatama tulla küll, sest raamatust polnud suurt midagi järgi jäänud. Miks ma kuskilt enne ei lugenud, et film ei ole raamatu järgi tehtud? Filmis öeldi, et Alice on seal ennem ka käinud. Aga mina tahtsingi seda esimest käimist näha!

Väikesena ma ei mõelnud, et raamat on tegelt päris kena narkari jutustus: sööd aga seent ja imed juhtuvad. Filmis enam nii vanaaegset psühhotroopiat ei kasutatud. Mõnuainetööstus on edasi arenenud. Ega vist praegu ka enam seent väga ei tarvitata. Eestis oli see kunagi minust vanema põlvkonna vahend. Filmis oli pudelikestele üle mindud. Ainult suuremaks saamiseks pidi kooki sööma, aga väiksemaks aitas ikka mingi jook. Ainult päevakoer tossas vesipiipu. Ning kõik kohad olid seeni täis, aga neid ei näksitud😦

Mu mehele ei meeldi raamat, sest see on liiga segane. Ega pilves tüübi maailm peagi loogiline olema. Filmis on kõik täiesti loogiline. Pahad on pahad ja head on head ja nende vahel toimub võimuvõitlus ning Alice on ammuoodatud kangelane, umbes nagu selles Riidekapi filmis. Kunagi ärritas mind too teelaua seltskond. Suuremaks saades hakkas too mulle rohkem meeldima. Mõnus rahu ja ajastuid kestev oleskelu. Filmis kajastatud ajaks olid neil närvid juba suht läbi läinud ja mõnusast kodusest filosoofilisest seltskonnast olid järgi jäänud vaid närvipuntrad.

Kunagi ammu-ammu nõuka ajal olen ma käinud kinos, kus anti prillid. See ei olnud Eestis, aga ma ei mäleta enam, kus kodumaa laias avaruses too kino oli. Filmi ka ei mäleta. 3D tolle nimi kindlalt ei olnud😀 Tollest ajast on palju vett merre voolanud ja tänase filmi joonistatud efektid olid tõesti head. Ma paar korda pidin pea kõrvale tõmbama, kui mingi kööginõu ekraanilt minu poole teele saadeti. Kuid päriselt filmitud osad nii kenasti ei töötanud ning olid natuke liiga tumedad ja ilma prillita küll kahekordsed, aga selgemad.

Kassil olid koledad hambad! Tundub, et ta toitub valesti ja hambaid kassid ju ei pese. Kogu võlu oli helesinistele karvadele läinud. Raamatus ma natuke vihkasin teda, sest ta oli siuke ülbe egoistipoeg. Enam ei olnud. (Vaata pilti ka).

Ok, ma siis lõpetan oma irisemise ära. Lapsele igatahes film meeldis. Ma arvan, et mehele oleks ka meeldinud. Mina jään ootama, et äkki keegi teeb raamatu järgi kah samakena kujundusega filmi.

7 thoughts on “Alice Imedemaal

  1. Dr. Zoidberg 6. märts 2010, 22:39

    määääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

    Like

  2. Mariliis 29. märts 2010, 18:44

    ma olen täiesti nõus, keegi oleks võinud hoiatada, et imedemaa algsest versioonist polnud midagi alles

    Like

  3. Chica 17. aprill 2010, 18:41

    Akki okad soovitada mulle lehekulge, kust ma seda ramatut saaksin pdf'ina alla laadida.olen ise Eetist eemal, aga Skype vahendusel loen uhele vaiksele sobrannale ohtuti jutte ning ei suuda kuidagi leida "Alice Imedemaal" pdf' i varianti.Oleksin ulimalt tanulik abi eest!

    Like

  4. Manjana 17. aprill 2010, 21:05

    ma ei tea üldse, kust saab eestikeelsete raamatute pdf-e. Kui need internetis oleks, siis ilmselt tasuliselt, aga ma ei tea, et ka sellist kohta. ainuke, mida ma tean, on Eesti raadio arhiiv kuuldemängudest, mida võib tasuta kuulata. Seal on lastejutte ka, aga Alice Imedemaal seal ei ole: http://raadioteater.err.ee/raadioteater/kuuldemaengarhiiv

    Like

  5. Manjana 17. aprill 2010, 21:08
  6. Chica 17. aprill 2010, 22:03

    Suured tanud sellegi poolest!🙂

    Like

  7. […] tekitas toreda öäkk-efekti. Pealegi ei meeldinud mulle mitte-üks-raas mu esimene ja (eel)viimane 3D elamus. Lõpeks kasutas aga issi kõik oma ebalegaalsed juhioskused naiste peal ära ja nii me täna kinos […]

    Like

Kommenteerimine on suletud.

