Edelaraudtee kliendid

Käisin eile ja panin ennast emadepäeva nädalavahetuseks roheliste rattamatkale kirja. Ma pole enne seal käinud ja olen natuke elevil ka. 40 kilti ühe päevaga sõita pole ilmselt mure, aga ma ei kujuta ette kuidas üle tuhande inimese seda korraga teevad. Mulle vist ei meeldi väga suured rahvamassid. Või meeldivad, ise ka ei tea. Igatahes vajab rattaga sõitmine mingit ruumi minu ja minu ratta ümber, sest maas on ju igal pool augud, milledest läbi sõitmine mulle ei meeldi.

Aga tegelikult polnud mul plaanis oma matkast eelnevalt kirjutada, aga siis ma nägin lehes selliseid jutte:

09:25 Talgupäevale on end kirja pannud üle 17 000 inimese

26.04 Edelaraudtee rongipiletid on 1. mail poole odavamad

ja mulle meenus, et ka roheliste rattamatkaga seoses oli juttu Edelaraudteest. Näe loe siit: http://www.rattaretked.ee/2010_retk.html#korraldus

Nimelt soovitatakse matka algpunkti rongiga mitte minna, kuna rong peatub vastavas jaamas liiga vähe aega ja inimesed ei jõua koos ratastega maha minna. Ma ei kujuta ette palju inimesi tavaliselt Tallinn-Tartu rongiga sõidab, aga tundub, et üritus, kus tavaliselt käib umbes 2 tuhat inimest, neid ei huvita (ütleme, et pooled inimesed kasutavad rongi: 1000 in x edasitagasi pilet 200 = 200 000 krooni). Edelaraudtee pigem pakub hinnaalandust üritusele, kuhu on registreeritud 17 tuhat inimest. (8000 inimest x hinnaalanudus 100 krooni = -800 000 krooni).

Kes neil seda finantsasja ajab, et ta selliseid kummalisi valikuid teeb? Poleks ju olnud eriti raske oma graafikut õige pisut sättida ja ratastega inimesed täishinnaga rongi peale võtta ja 200 tuhat teenida. Milline kasu on talgulistele poole hinnaga piletimüügist, kui meie rongihinnad on niiehknaa pisut madalamad kui bussiga? Samas oleks normaalne pakkuda rohelise vaatega inimestele busside ja sajade autode asemel rongi.

One thought on “Edelaraudtee kliendid

  1. Manjana 30. aprill 2010, 17:51

    katsetus, kas anonüümselt kommida saab

    Like

Kommenteerimine on suletud.

