Kevad ajab hulluks

No ma ei saa, ma pean postituse tegema. Vanas blogis oli mul kohutav külastatavus ja siis jäid 2 silma vahele teemad, mis inimesi pidevalt huvitavad ja mida nad iga päev googeldavad. Kõik ju teavad, mida kõige rohkem üldse internetist otsitakse. Ei, see ei ole lihtsalt info, see on eee … pigem teatud tüüpi pildiline info. Kuid kõige enam loetud postitus on mul läbi aegade olnud “Jõululuuletus”, siis selles saab süüdistada inimeste kiindumust traditsioonidesse, kuid on midagi, mis inimestel järjepidevalt küsimusi tekitab.

Ja nüüd see tuleb. Iga päev satub siia keegi, kellle pead vaevab küsimus: https://lastejutud.wordpress.com/2007/08/06/miks-ma-ei-voiks-oma-vennaga-seksida. Või noh, lihtsalt sugulasega. Alati ei pea kohe vennaga.

Ega mul midagi erilist lisada tollele vanale postitusele lisada ei ole. Kui siis vast seda, et nüüd ma küll klikkide kogumiseks seda ei kirjutanud. Lihtsalt mind üllatas, et kuidas iga päev samasuguse küsimusega siia jõutakse. Kuna küsimus on nii järjepidevaks läinud, siis tegelt võib ilmselt ikka sugulasega seksida ka, kui ikka nii hullu moodi mõlemad tahavad. Peaasi, et kondoomi kasutatakse. Mul pole aimugi, mis nende inimeste peas sünnib. Ma olen iga kord kui oma sugupuus mõne tuttava meesterahva leian, rõõmsalt ohanud, et mul enne suguluse teadmist pole nendega mingeid suhteid olnud. Minu jaoks sellist küsimust ei tekiks, isegi ülisuperseksika tüübi puhul mitte. Aa kõik hõimlased ja mittesugulased olgu alati valmis😀

Aga juhul kui selle küsimusega käivad internetis inimesed, kellega on sedatüüpi suhe vastu tema tahtmist sündinud, siis on juba kuritööga tegemist ja kurjategijat võiks oodata kohus.

