Pildistamine ja kana vms

Käesolev postitus on rohkem nagu enda jaoks. Kõrvalolev pilt on minu auhind. Mulle aeg-ajalt meeldivad igasugused tarbijamängud ja fotovõistlused, aga alati on neis liiga palju osavõtjaid ja võitmise võimalus suhteliselt imepisike. Mulle aga meeldib võita ja seepärast on kasulik osaleda vähe keerulisematel võistlustel.

Tallegg korraldas võistluse, mis tegelikult alles kestab ja mis kirjelduse järgi tundus täitsa kättesaadav. Nimelt tuli nende kodulehelt leida kanatoiduretsept, millel pole pilti. Siis teha retsepti järgi toit, seda pildistada ja neile saata. Peaauhind loositakse jaanipäeval, aga vahepeal oli kaks vaheauhinda ja ma võitsin vaheauhinna 1. juunil. Selle sisu on esimesel pildil – kotitäis igasugu Talleggi tooteid. Kuna ma niikuinii tarbin  kanaliha meelsasti, siis olen nüüd endaga väga rahul.

Minu tehtud pilte ja retsepte on kaks: Hispaania kanavormiroogSelles retseptis on vigu ka. Loomulikult pole olemas suitsutatud paprikapulbrit, aga samas on paprikapulber, mis oli täitsa huvitav leid, sest see tegi kartulipudru põnevat värvi. Kuna mul oli kasutada Rimi tarbijamängust tasuta saadud leivavorm, siis tegin ma sellest kogusest, mis antud on, umbes poole, mis mahtus täpselt vormi ja jagus kenasti meie perele.

Teine toit oli Creme bonjour kanapann. Ka see oli huvitav avastus, sest ma ei teadnud, et creme bonjouriga saab sellist kastet teha. Aga retseptis nõutud pipraga creme bonjouri ma poest küll ei leidnud. Ostsin siis maitserohelisega, too kõlbas ka väga hästi. Kuna koguseid antud ei olnud, siis sai rahumeeles kokata, ilma, et peaks muretsema, et mulle retseptide koguseid kunagi jälgida ei meeldi.Kanapann 

Nojah, igatahes võtan ma üldiselt osa mängudest, kus lubatakse kindlasti auhinda ja võib ka kindel olla, et pettust ei toimu ja nendest, kus ülesande keerulisuse või vähese reklaami tõttu on vähe osavõtjaid😀 Nendest ei võta, kust saab asju, mida ma niiehknaa ei taha. Tasuta tarbetud asjad on tasulise ruumi võtjad.

3 thoughts on “Pildistamine ja kana vms

  1. Ray D. Noper 7. juuni 2010, 19:17

    Muide, suitsutatud paprikapulber on olemas täitsa, mine küsi Piprapoest – annab sellise huvitava lõkkesuitsja meki toidule ja on üldiselt oluliselt parem tavalisest jahvatet paprikast – mõne arvates😛 Tugevama maitsega igatahes. Piprapood ei tohiks sust väga kaugel ka olla, suht Stockmanni kõrval oli teine vist ?

    Like

  2. Manjana 7. juuni 2010, 19:47

    Nojah, seda ma polnud kuulnudki. Pee, läkski luhta tõestada, et ma oskan kokata küll😀 Aa muide, stockman pole mulle enam eriti kodulähedane, kuigi ka mitte väga kaugel.

    Sõime täna seda grillkana asja, mis ämbris anti. Tumepruuni värvi. Sööme ja mõistatame, et mis maitse see nii tugev on. Mees arvab, et kuivatatud ploom, laps arvas, et twix. Ma siis lugesin sildilt, et ämber on täistopitud igasuguseid E-sid ja põhiline maitseandja oligi mingi suitsumaitse. Mina ei tea, kuidas teistel, aga mulle suitsumaitse ei meeldi. Igale poole nad seda topivad: kala ja kana ja vorst ja mida veel. Mulle täiesti piisab sellest suitsust, mida ma suitsetamisel tarbin ja toiduainete puhul sooviks pigem mõnda taime maitset😀

    Like

  3. Ray D. Noper 7. juuni 2010, 20:15

    No see suitsumaitse sääl paprikapulbris on naturaalne pmst😛 Kõigepealt see paprika ära suitsutataksegi ja siis jahvatavad alles. Need poolsünteetilised suitsumaitsed on muidugi suht võikad…

    Like

Kommenteerimine on suletud.

