Shrek nüüd ja igavesti


Postitus, mis sobib mu aadressiga, ihii! Mida iganes! Kõigepealt ma muidugi tõrkusin jälle. Kodus oli kohe kõva madin, sest peale issi ei tahtnud keegi kinno minna. Mingil hetkel meenus mulle uudispealkiri, et need prillid, mida D vaatamiseks antakse, pidavat mustad olema. Meie naispere on teatavasti kahtlast tüüpi esteedid ja mõte võõraste poolt ära reostatud prillidest, mida ma pean mitu tundi näo ees hoidma, tekitas toreda öäkk-efekti. Pealegi ei meeldinud mulle mitte-üks-raas mu esimene ja (eel)viimane 3D elamus. Lõpeks kasutas aga issi kõik oma ebalegaalsed juhioskused naiste peal ära ja nii me täna kinos käisimegi.

Juhtus aga niisamuti kui Schillinguga – madalad ootused aitasid kaasa super kinoelamusele. Ilmselt sobibki see 3D-asi pigem joonisfilmidele, sest seekord oli kõik priima ja igasugus sodi ja värki lendas ikka päriselt näkku, mitte ei tundunud järjepidevalt, et pilt on nihkes.

Võimalik, et ma olen väikestviisi Šreki fänn ka, sest ma olen kõik eelmised osad ilusti ära vaadanud ja mõnesid neist lausa mitu korda. Meil endalgi on mingid kassetid olemas. Kui tavaliselt läheb filmi iga järgnev osa aina igavamaks, siis toda filmi see saatus ei kummita. Mulle meeldis praegune neljas osa küll täiega.

Laps teatas enne filmi, et ma ei tohi kõva häälega naerda. Ma siis naersin vaiksemalt, kuigi see osa enam hüsteeriliselt naljakas ei olnudki. Pigem on tegemest seiklusfilmiga. Nõidasid oli seal ka lademetes. Hoolimata nende välisest sarnasusest, vaatasin uudishimulikult kõik suures plaanis demotud näod üle ja nad olid erinevad. Meenutades aeg-ajalt mõnda tuttavat inimest.

Mina kurba kohta filmis ei leidnud, mida ei saa öelda minu õrnahingelise pereliikme kohta. Mina kasutan filmide headuse hindamiseks kriteeriumit, et kui ma filmi aeg millelegi muule mõtlen, siis on jama film. See kord seda küll ei juhtunud. Ma pole kunagi enne kinos vist õlut joonud ja on pisut kummaline lapsi täis saalis õlut libistada, kuid hoolimata minu hirmust, ei seganud ka põis filmi nautimist.

Nüüd tahaks seda filmi ka originaalkeeles vaadata, kuigi eestikeelne varinat oli hea ja kohalike laulukestega. Kui originaali ka ära näeks, võiks täiega rahul olla. Mitte, et ma nüüd poleks. Vot nii!

