Mulle meeldib soe ilm

Tegelt ma aint seda tahtsingi öelda, mis pealkirjas on. Mina, kes ma olen maksnud Tuneesia reisi eest hingehinda selleks, et olla kuumuses, olen üliväga rahul, et nüüd on kodus sama hea ilm. Ja mingeid riske ei ole. Tuneesia risk oli kehv arstiabi. Okei, Tuneesias sai väga hästi süüa ja ise ei pidanud kokkama. Rannas vedelemine mulle niiehknaa ei meeldi.

Ja toas on soe. 25 kraadi võrreldes eelmise suve umbes 17ga, on tõeliselt mõnus. Kui õue minna, lööb vastu samasugune lõõsk nagu Türgis. Türgi lõunarannikul suvel. Seal, kus tekkis tunne, et seal ma elakski – kuum ja sääski pole. Meil ka enam sääski pole, või vähemalt pole neid nii palju kui tavaliselt. See-eest on meil igal pool roheline: muru ja lehtpuud. Lõunamaades on kogu maa vaid kõrbenud taimi täis. Täna hommikune äike tõi toa avatud aknast voodisse märja mulla lõhna.

Ehk kõik on ülivägahea, kui vaid lauamängud mõnda Tallinnasse ei köidaks…

One thought on “Mulle meeldib soe ilm

  1. Oudekki 27. juuli 2010, 14:52

    25 kraadi toas on jah meeldiv, mul tänu ühele jahedale ja ühele vihmasele päevale ongi temperatuur 29-30lt sinna langenud, olen päris rahul🙂

    Like

Kommenteerimine on suletud.

