Raamat tundmatult autorilt. Tutvustusvideo

Sattusin juhuslikult Apollo raamatupoe kodulehele ja vaatasin alalõiku, kus kirjas müüdavaimad raamatud. Võimalik, et ma ei jälgi piisavalt ajakirjandusest raamatuarvustusi, aga igatahes troonis nädalatopis tüüpiliste müügihittide (käsitöö, kokandus) vahel noorteraamat “Ebaõnnestunud!” mulle tundmatult autorilt Chris Kala. Kuid veel üllatavam oli link juutuubi videole, mis raamatut tutvustas. Ma pole raamatut lugenud (ja vist ei plaani ka), aga video oli täiesti korralik. Mulle eesti räpp ei meeldi ja toda punti ma ka ei tea, kuid teostus oli nauditav.

Kõikide eelduste kohaselt võib tollest raamatust teada saada kuidas elab üks kohalik (Lasnamäe?) noorte subkultuur. Võimalik, et nood samad, kellest eelmisest postituses juttu oli, kuid seda raamatut nad loevad ja ostavad. Positiivne. Äkki peaks ka lugema? Kas keegi on lugenud?

PS! Postituse tegin peamiselt üllatusmomendi tagajärjel.

