Vahetan raamatuid

Arni jagab oma blogis raamatuid ja mulle meenus, et meil on ka raamaturiiul täis ja mõnesid asju topelt. Mu blogi lugejate arv on küll pisike, aga ma panen need igaks juhuks siia kirja ja postitus ju ripub ju internetis kaua-kaua. Ega need raamatud otseselt leiba küsi, seisavad riiulis edasi kui keegi ei taha. Hea meelega vahetaks mingi raamatu vastu, mis soovijal üle on. Vahetuspaigaks eelistatavalt Tallinn, kuid suvel rändan vahest suva Eesti nurkades ringi ka.

Patrick Lencioni
5 põhjust, miks meeskonnad ei toimi. Lugu juhtimisoskustest.

Inglise keelest tõlkinud Eve Rütel. 237-leheküljeline tavaformaadis ja ümbrispaberiga kõvas köites raamat. Pegasus 2008.

A Handbook of Commercial Correspondence [Paperback].A. Ashley. Oxford University Press. 2nd Revised edition. April 1992.

 English Grammar in Use With Answers: Reference and Practice for Intermediate Students. Raymond Murphy. Cambridge University Press; 2 edition (January 28, 1994).

Jaan Alver ja Lauri Reinberg. Juhtimisarvestus. 182-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat. 1999

Ruth Alas. Juhtimise alused. 160-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat. Külim 1997

Ruth Alas. Strateegiline juhtimine. 200-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat. Külim 2001.

Ramón Gómez De La Serna. El Greco. Valgustatud nägija. Tõlkinud Ain Kaalep ja Asta Põldmäe. 111-leheküljeline tavaformaadis ja kõvas köites biograafia. Kunst 1990.

2 thoughts on “Vahetan raamatuid

  1. Punane Hanrahan 5. august 2010, 13:00

    Seda El Greco rmtut ma täitsa tahan:)

    Like

    • Manjana 5. august 2010, 13:13

      saab ikka🙂 ma vaatasin, mis sul järgi on jäänud ja naljakas on see, et mul on see mikael hakimi II osa, aga esimest pole.

      Like

Kommenteerimine on suletud.

