Unenägudest

On öeldud, et ärge teie mitte oma unenägudest blogidesse kirjutage, sest on inimesi, kes oskavad neid lahti mõtestada. Mina oskan võõraid ja eelkõige enda unenägusid seletada. Muidugi oleks hea, kui inimest ikka natuke teada ka, sest üldjuhul peegeldavad unenäod inimese mõtteid. Miks inimesi seletajate eest hoiatatakse, tuleneb probleemist, et inimesed ei taha endale alati kõike tunnistada, kuid sel juhul peegeldavad unenäod tema hirme, mida inimene ise ei taha tunnistada, aga teine loeb nagu avatud raamatut ja miks keegi peaks tahtma avalikult alasti olla.

Lilled soosNojah, igatahes nägin ma täna und. Magasin õhtupoolikul pisut, sest tundsin end halvasti. Pärast selgus, et mul on pisike palavik. Nägin tegevust ühes majas, mida ma olen mitmekümne aasta jooksul aeg-ajalt unes näinud. Päriselt ma seda maja ei tea ja unenäod ei kordu. Magades ma tean, mis majaga tegemist on. Kuid tänasest unenäost tahtsin seepärast rääkida, et see sarnanes pisut järjejutule. Ma isegi ei mäleta, millal ma eelviimast osa vaatasin, aga unenäos ma juba teadsin, mis maja see on.  Sel korral tegutses majas kohutavalt palju rahvast: tuttavaid, võõraid, telenägusid, lapsi, sugulasi. Kõikides tubades käis erinevat tüüpi aktiivne elu ja minule kuuluv tuba muutis end, nagu talle parasjagu pähe tuli: kord oli tavaline elutuba, siis basseinid-värgid ja lõpuks mingi suur toidupood. Toidupood mulle üldse ei meeldinud, sest diivani kohas oli piimalett. Selle koleda avastuse peale ma ülesse tõusingi.

Kuid järjejutu efekt ilmnes ühes teises toas. Nimelt häiris mind kohutav muusika, mis kõikides tubades üürgas. Ma teadsin, kus asub muusika allikas. Mul tuli ka eelmistel kordadel sama probleemiga tegeleda, kuid ma polnud toda raadiot hävitanud. Sel korral läksin keskmisesse korterisse. Kõik uksed olid lahti ja rahvas vooris, kus soovis. Ma läksin sinna õigesse tuppa, kuid raadiot aknalaual polnud. (Meil eelmises korteris oli raadio aknalaual ja eelmistes unenägudes ka). Toa paremas seinas oli suur kapp ja kapi otsas oli neli raadiot. Kolm parempoolset ei töötanud ja müra tekitajaks oli kõige pisem raadio. .. Ütleme, et ma lahendasin probleemi.

Vot. Aga ronge pole ma ammu näinud. Vanasti sai neid tüütuseni vaadatud. Rongiunenäoad olid igavad. Ja mingeid maju kordub mu unenägudes veel, neid kus ma päriselt olen ka elanud või käinud. Karjääriprobleeme mul enam pole – õudsad trepid on täiega kadunud ja isegi lifti pole näinud.

Kunagi ammu rääkis mulle üks tuttav, kuidas unenägusid enda jaoks ära kasutada ja siis ma olin selline proff, et vaatasin unenägu ja samal ajal tõlkisin: ohoo, mis ma nüüd nägin. See tähendab ju seda🙂

8 thoughts on “Unenägudest

  1. Oop 7. oktoober 2010, 09:49

    Proovi subtiitreid.

    Like

  2. Manjama 7. oktoober 2010, 12:48

    ehh, ma enam pole nii osav. mu arust on nooremast peast rohkem unenägusid. laps jutustab ikka pikki ja põnevaid mängufilme🙂

    Like

  3. Sophia 7. oktoober 2010, 23:21

    Ma arvan, et asi on palavikus antud olukorras. Üldiselt suudan enda ja teiste (kindlasti hästi tuttavate) inimeste unenägudest midagi välja lugeda, kuid taolised müraunenäod tunduvad olevat üpris tavalised just haiguse ajal. Olen seda ise kogenud ja samuti mitmed mu tuttavad.

    Like

  4. Manjama 7. oktoober 2010, 23:30

    ma jätsin need osad välja, kust midagi välja lugeda andis🙂 aga olen nõus, et haigusega näeb imelikke asju.

    Like

  5. Ramloff 8. oktoober 2010, 12:44

    Jah, aga kui inimene ei karda seda, mida teised tema kohta võiks teada saada?

    Like

    • Manjama 8. oktoober 2010, 12:56

      kui inimene ei taha enda kohta mingit asja teada, siis miks ta peaks tahtma, et teised seda teaksid? ja tavaliselt on igal inimesel mingid asjad, mida ta enda kohta teab, aga ta ei taha, et teised seda teaksid. noh see psühholoogia algkursus: aken jaotatud 4-ks: mine tean, teised teavad; mina tean, teised ei tea; teised teavad, mina ei tea; mina ei tea ja teised ei tea.

      Like

      • Ramloff 8. oktoober 2010, 16:07

        Einoh, küsimus ei ole sellest, et ta tahaks et teised teaksid. Tal on lihtsalt ükskõik.

        Like

  6. Manjama 9. oktoober 2010, 23:53

    minu maailmapildi järgi nii ei saa olla.

    Like

Kommenteerimine on suletud.

