Tegin ühe jutu tublist skinnist :)

Paar päeva tagasi leidsin Kaamose juurest lingi blogile, kus tegeletakse loovkirjutamisega: Kirjutajatekommuun. See tegutseb juba ammu, aga mina polnud varem sinna sattunud. Parasjagu oli hälloviiniteemalise loo kirjutamise aeg. Mulle blogi idee meeldis ja tekkis tahtmine isegi midagi kirjutada, aga õudusjutu jaoks pidasin end liiga roheliseks – ma pole peale Hitchcocki vist mingeid hirmujutte lugenud. Kuid neil on seal lehekülg, kus on veel igasuguseid teemasid. Millal nende aeg kätte tuleb, pole aimu. Mina aga olin tahtmist täis ja võtsin sealt järgmise teema ja kirjutasin kaheleheküljelise jutu valmis. Jutus on kaks väljamõeldud tegelast. Teema olen korjanud üles elust. Minategelane pole mina.

Loo leiab mu juttude leheküljelt: Berliinis ei oota sind keegi. Kommentaarid on oodatud.

Berliin, Tegeli lennujaam

Berliin, Tegeli lennujaam

