Lihtne aastalõpuline postitus

Ideoloogilist aastavahetust Hispaaniast!

Ideoloogilist aastavahetust Hispaaniast!

Viimastel aastatel olen blogisse huvitavamaid aastalõpukaarte postitanud. Alguses tundus, et midagi poliitilist ei tulegi, kuid hispaania kommunistid aitasid hädast välja. Tänud neile🙂 FELIZ AÑO 2011!

Kui jõuludeni aega tagasi kerida, siis tegelesin salapäraste vihjete meeldivaks tuunimisega. Nimelt sain oma isiklikku e-postkasti kaks jõulukaarti: Tallinna Ülikooli raamatukogult ja Tehnikaülikooli raamatukogult. Jätsin endale väga intelligentse mulje!

Vaatasin üle eelmise aastalõpu blogipostituse ja täitsa huvitav oli. Mul ei vedele ajunurkades mälujupikestki noist salapärastest lootustest, millele ma vihjasin. Aga kas teie mäletate, mis oli 2009 aasta lõpu maailma erutavaim uudis? Õige vastus: Seagripp :)  Jutud käivad, et nüüd laseb Eestis ringi nimetu kõhugripp.

Mida ma ise 2010. aastast mäletan? Kuna ma eile käisin jälle hambaarstil, siis meenub esimesena see, et rahaga on tuuga ja hambaarst on überkallis. Hääletan valimistel partei poolt, kes hambaarsti kõigile tasuta teenuseks muudab! Tegelt ka. Ma olen ostetav küll, aga kallis! 8 tunniks päevas tööle ka ei taha, mitte et keegi mind koos üleliigse kõrgharidusega tahaks. Talendid kappi!

Kui juba jutt tervisele läks, siis kevadel sain hakkama sportliku suursaavutusega – käisin roheliste rattamatkal ja sõitsin nii palju kilte, et praegu on raske uskuda. Ja väljusin terve ja õnnelikuna. Muude saavutuste kirja lähevad isetehtud õlu ja jogurt. Ning terviseteema lõpetuseks: jutt, et vananedes lähevad pohmellid hullemaks, ei kehti. Mina ikka veel ei tea, mis see kole pohmell on. Arvan, et joomisega on nagu spordiga – kui korralikult harrastada, muutud vastupidavamaks, aga füüsilisi eelduseid on ka vaja :)

Blogi üle vaadates jääb silma hulk raamatute kirjeldusi, mis lugejaid üldse ei huvitanud. Vist. Uute tuttavate nimekirja lisandus samuti tolle huviga seotud inimesi (või ei huvitanud mind varem nende inimeste raamatunohikulik külg). Eile rääkisime kodus, mis meid raamatute juures köidab ja selgus, et viimane aasta on mulle kehvasti mõjunud – ma ei tahagi enam igasugust värki lugeda. Tahaks taset ja naudingut ja päriskirjanikke. Oop juhatas mind aasta viimasel nädalal raamatumaailm.ee-sse. Müttasin seal pisut ringi. Tegelikult oleks vahva, kui oleks koht, kus võiks suvaliste raamatute kohta teiste inimeste arvamusi lugeda. Kõik ühest kohast nagu ulmekirjanduse tarbeks on ulmekirjanduse baas. Selleks peaks ka teised sinna omi arvustusi kirjutama. Ma juba mõned tegin oma vanadest blogiarvustustest.

Et järgmine aastalõpp oleks huvitav seda postitust lugeda, peaks mingeid ennustusi tegema. Kuid ma otseselt ei oska. Mingeid plaane on tehtud, kuid mina ei tea, mis neist saab. Kui endale midagi soovida, siis mulle on alati meeldinud tutvuda uute huvitavate inimestega. 2010 lisandus selliseid päris palju. Soovin endale ka 2011 aastaks palju uusi huvitavaid tuttavaid. Eks igaüks defineerigu oma õnnevalem.

